vodaf

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Overstappen naar een duurder abonnement. Verschil 1 euro.

ik moet een euro meer betalen per maand bij de black friday deal,omdat ik een lopend abonnement heb,ik wil van start m naar red essential 3 gb,waar is dat goed voor?lekker klanten binding
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vodaf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je dit via de site gedaan of heb je de klantenservice van Vodafone gebeld? Mijn advies is om de klantenservice te bellen, die kunnen waarschijnlijk wel een goede deal voor je maken.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vodaf
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je dit via de site gedaan of heb je de klantenservice van Vodafone gebeld? Mijn advies is om de klantenservice te bellen, die kunnen waarschijnlijk wel een goede deal voor je maken.
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ga het proberen,vind het alleen raar
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zo raar is het eigenlijk niet! Je hebt nu een van de laagste abonnementen (Start M en kiest ervoor om 3 stappen hoger te gaan). Het is dan ook logisch dat je meer gaat betalen. Door de Black Friday actie is dit maar een euro. Normaal is het verschil tussen een Red Essential en een Start M ook iets meer dan een 1 euro.
Terwijl het Red Essential ook nog eens een hele andere inhoud heeft dan een Start M abonnement. Daarnaast is het ook nog eens afhankelijk van wanneer je het Start M abonnement hebt afgesloten. Onze abonnementen veranderen bijna ieder jaar.
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
nieuwe klanten die nu dit abonnement nemen betalen 20 euro als ik het goed begrijp
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is omdat je abonnement van 2 jaar terug niet met nu kunt vergelijken. 2 jaar terug waren er andere voorwaarden voor een Start abonnement dan dat er nu zijn als je het nu afsluit.(denk hierbij aan roamingtarieven) Nu zijn de bundels ook anders.
Dus die 1 Euro die je meer moet gaan betalen voor een Red Essential tegenover jou start abonnement is super weinig en is een mooie deal!

Je kunt in Nederland met het Essential abonnement onbeperkt bellen, je krijgt 100 belminuten om te bellen van Nederland naar Europa en betreft de data ga je van 500 MB naar 3GB en dat allemaal voor 1 Euro meer per maand.
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
het is het principe,nieuwe klanten 20 euro,bestaande klanten 21 euro,maar bedankt voor nu
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Betreft de acties maken wij met Black Friday geen verschil tussen bestaande en nieuwe klanten.
Voor iedereen geldt dezelfde aanbieding op dit moment.
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
waarom moet ik dan 21 euro betalen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik kan zo zonder gegevens niet zien wat precies de opbouw van deze 21 euro is. Wil je hier specifieke informatie over, neem dan even contact op met onze klantenservice.
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
het is heel eenvoudig,omdat mijn abonnement nog niet afgelopen is,moet ik één euro meer betalen bij de black fridaydeal ,20 euro red essential 3 gb met ziggo 6 gb,nieuwe klanten betalen dit,en ik 21 euro
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
vodaf wrote:
het is heel eenvoudig,omdat mijn abonnement nog niet afgelopen is,moet ik één euro meer betalen bij de black fridaydeal ,20 euro red essential 3 gb met ziggo 6 gb,nieuwe klanten betalen dit,en ik 21 euro

Stel anders je vraag in een privé bericht via Twitter en/of Facebook. Misschien kunnen die eens uitzoeken wat er aan de hand is en waarom je 1,- euro verschil moet betalen. Al hoewel je zelf het antwoord al geeft, je abonnement is nog niet afgelopen. Daar valt natuurlijk niet zoveel aan te doen, lijkt me?!
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dat bedoel ik,nieuwe klanten die nog nooit iets betaald hebben aan jullie,kunnen voor 20,bestaande klanten 21,maar het is wel goed zo,einde van abonnement is einde van abonnement
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Prima toch vodaf
Als je daar verder geen moeite voor wilt nemen om toch even te bellen en te vragen wat er aan de hand is en misschien zelfs die 1,- euro korting te krijgen, dan doe je dat toch niet. Ik werk zelf niet bij Vodafone hoor, omdat je het steeds over jullie hebt. Ik ben ook maar gewoon een klant!!

Daarom zeg ik ook, neem nu even de tijd en bel gewoon of bericht ze even.
Nee heb je en Ja kun je altijd proberen te krijgen. Doe je dat niet dan ga je straks alleen maar over voor die 1,- euro en alle moeite er omheen die je dan moet doen om over te stappen. Maar nogmaals, dit is je eigen keuze natuurlijk 🙂

Veel succes in ieder geval en jammer dat je er met Vodafone niet uit wilt komen.
vodaf
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
soory has ik niet gezien,dacht dat ik nog met de moderator bezig was
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic