Seldar96

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar andere provider

Ik zit nu vier maanden voor het einde van mijn contract. Nu wil ik waarschijnlijk overstappen naar een andere provider. Is dit al mogelijk zonder dat ik met dubbele maandelijkse kosten te maken krijg?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Seldar96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat jammer om te horen dat je wilt overstappen naar een andere provider. Je kan 120 dagen voor het einde van je contract een nieuw abonnement bij een andere provider aanvragen met nummerbehoud. Maar je nummer gaat dan wel pas aan het einde van je Vodafone contract mee naar de nieuwe provider. Dus als die nog 120 dagen duurt dan moet je nog 120 dagen wachten! Pas na het einde van je contract gaat je nummer over van Vodafone naar de nieuwe provider (dan heb je geen dubbele abonnement kosten).

Je kan ook, maar dat is best vrij prijzig, je abonnement nu al afkopen voor de maanden dag je nog moet. Voor deze info kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
Seldar96
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op zich is dat geen probleem. Het gaat mij er meer om of ik wel de aanvraag kan doen en een nieuwe telefoon kan uitzoeken. Dat ik dan eerst nog 120 dagen het oude abonnement gebruik is geen probleem.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hi,
Ja, bij Vodafone kan je al je toestel krijgen voor je abonnement ingaat, als je vanaf een andere provider komt.
Hoe dit bij de andere provider zit, dat weet ik natuurlijk niet. Zal je daar even contact op moeten nemen.

Maar waarom overstappen naar een andere provider, moet je niet doen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:
Grapje natuurlijk! Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen en vraag even aan de andere provider.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic