Jos_A

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar Vodafone

Goedenavond,
Ik overweeg om binnenkort de overstap naar Vodafone te maken.
Zal dan gaan om een twee jarig contact.
 
Onbeperkt bellen heb ik niet nodig dus kom dan al snel uit bij het abonnenment van 44 euro.
Helaas zit hier maar 500mb dataverkeer bij. Als dit meer was stond de keuze al vast om naar Vodafone te gaan.
 
Mocht ik hier toch voor kiezen is het dan eenvoudig om tijdens de looptijd het abonnement te verhogen naar het 49 euro abonnement met 1 gb dataverkeer? Met de mogelijkheid weer terug te keren naar het eerst gekozen abonnement? 
 
alvast dank voor het antwoord.
4 Reacties 4
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Jos_A,

Je kunt zonder problemen overstappen naar het hogere abonnement. Het gemiddelde MB gebruik van een Nederlander ligt rond de 350 MB, dus in principe zou je met 500 MB al een heel eind komen.
Jos_A
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord.

Voor mijn MB wens kijk ik liever naar mijn eigen mb gebruik in het verleden dan die van de gemiddelde nederlander 😛

Meestal lukt het om er onder te blijven, maar twee jaar vooruit kijken is lang.

Zou mooi zijn als nu ook nog het tweede deel van mijn vraag beantwoord zou worden.
Zal het voor het gemak herhalen; is het mogelijk om na een eventuele overstap naar een hoger abonnement weer een stap terug te doen naar het oorspronkelijke abonnement?
Jos_A
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat er nog steeds geen antwoord is op de gehele vraag....

is al jammer dat er niet de moeite word genomen de vraag in 1 keer te beantwoorden en dan nu al paar weken wachten tot dat als nog gebeurd.

Twijffel op dit moment tussen bij huidige provider blijven en naar Vodafone overstappen. Maar zon lange reactie tijd maakt de keuze van overstappen niet groter 🙂
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
uit eigen ervaringen maar dan heb ik het over 4 a 6 jaar geleden kan je inderdaad een stap terug.
Echter dat kon ik pas zonder extra kosten doen na 6 maanden dat het "verhoogde" abonnement was ingegaan.

Ik weet dus niet zeker of dat nu nog zo werkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic