Robbie-S

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar Vodafone

Goedenavond,

Ik ben momenteel klant bij Tele2 en heb daar een contract lopen tot 7 september 2015. Nou ben ik nogal ontevreden over het bereik en de prijs/kwaliteitverhouding, waardoor ik graag zou overstappen op Vodafone. Ik wil dan graag overstappen op het red essential abonnement met een iPhone 6.

De vragen die ik heb zijn de volgende:
- Vanaf wanneer kan ik overstappen naar Vodafone met nummerbehoud?
- Wanneer ontvang ik dan de iPhone, op de ingangsdatum of kan ik die eerder verwachten?

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Robbie Schijffelen
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Robbie,

Zestig dagen vóór het einde van je Tele2-abonnement kun je bij Vodafone een volledige-aanvraag-met-nummerbehoud doen voor een RED Essential abonnement met de smartphone van jouw keuze.
Als ik goed datum-reken, dan kom ik uit op : 9 Juli 2015

Met volledige aanvraag bedoel ik dat je het lange sim-kaartnummer van je huidige Tele2-simkaart correct moet vermelden. Plus dat je je huidige telecom-provider op het aanvraagformulier moet vermelden. En de wensdatum waarop de nummer-overzetting moet plaats vinden. In jouw geval dus: 07-09-2015 Plus natuurlijk het betreffende nul-zes-nummer.

Op 7 September 2015 gaat dan je abonnement bij Vodafone in. En vanaf die datum heb je ook de beschikking over het Vodafone 4G-Netwerk.

Over de levering van je smartphone valt weinig te zeggen. Dat is afhankelijk van de productie-capaciteit bij Apple Inc. En de voorraad-status bij Vodafone. En de datum waarop de koeriersdienst een afspraak bij jou thuis kan plannen om alles in orde te maken.

Tot ziens, over een half jaar bij Vodafone.

Succes!

Netwerker


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic