Papegaai01

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Overstappen naar Vodafone vraagje

Ik heb zelf Vodafone thuis waar ik zeer tevreden over ben. Ik zit nu bij T-Mobile en mijn contract loopt 31-10-2016 af. Ik wil graag overstappen naar Vodafone met een 1 jarige simonly abonnenment.

Kan ik dat nu al aanvragen, inclusief nummerporteren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Papegaai01, wil je het 06-nummer behouden? Zeg dan niet op maar vraag nummerbehoud aan bij de nieuwe provider. Als het nummer is afgesloten kan het namelijk niet meer worden overgenomen. Je kunt op elk moment nummerbehoud aanvragen, echter betaal je dan de resterende abonnementskosten tot het einde van je contract. Je kunt het daarom het beste vanaf 2 maanden voor de einddatum van je contract aanvragen. Geef bij je nieuwe provider wel door wat de einddatum van je contract is, zo voorkom je dubbele abonnementskosten. Meer informatie nodig? Kijk dan ook even op https://vodafone.nl/nummerbehoud.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt nummerbehoud al aanvragen via https://www.vodafone.nl/support/bestelling/nummerbehoud/
Let erop dat je bij T-mobile een opzegtermijn hebt.
Papegaai01
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor je bericht. Mijn contract loopt tot 31-10-2016. Ik moet dus eind september opzeggen? Wil niet met dubbele kosten zitten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond ,

Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gehad op je bericht. Ben je inmiddels al verder geholpen of weet je het antwoord al :)?

We horen het graag van je terug.
Fijne avond verder.
Papegaai01
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo

Nee niet helemaal. Mijn 2 jarige contract loopt 31-10-2016 af. Wanneer kan ik overstappen dan?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Papegaai01, wil je het 06-nummer behouden? Zeg dan niet op maar vraag nummerbehoud aan bij de nieuwe provider. Als het nummer is afgesloten kan het namelijk niet meer worden overgenomen. Je kunt op elk moment nummerbehoud aanvragen, echter betaal je dan de resterende abonnementskosten tot het einde van je contract. Je kunt het daarom het beste vanaf 2 maanden voor de einddatum van je contract aanvragen. Geef bij je nieuwe provider wel door wat de einddatum van je contract is, zo voorkom je dubbele abonnementskosten. Meer informatie nodig? Kijk dan ook even op https://vodafone.nl/nummerbehoud.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic