Kevindekloet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar Vodafone voordat abo is afgelopen

Hoi,

Ik heb nu een abonnement bij Tele2 van 1GB met een iPhone SE, en ik ga overstappen naar Vodafone vanwege 4G in het buitenland want dit heb je niet bij Tele2 en de Ziggo korting + dubbele data. Maar mijn batterij van mijn telefoon werkt niet optimaal helemaal met dit weer. Als het onder de 10 graden is valt mijn telefoon uit. En dit is behoorlijk irritant, dit betekend dat ik naar binnen moet om te kunnen bellen. Mijn telefoon gaat pas weer aan als hij is aangesloten aan de oplader. En hierdoor ben ik dus niet bereikbaar tot ik weer thuis ben met mijn telefoon aan de oplader. Het enige probleem is dat mijn abonnement pas 11 April 2019 eindigt en 4 maanden van te voren is 11 December 2018. Dit is dus wel een tijdje niet bereikbaar zijn. is het mogelijk om een paar weken eerder te kunnen overstappen naar een nieuw Abonnement met telefoon? En als dat kan hoe kan ik dat regelen zonder dubbel te betalen voor een abonnement?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kevindekloet
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Sorry, maar je kan pas echt 4 maanden voor je einde contract een nieuw contract afsluiten. Daar zijn regels voor gemaakt en daar kunnen ze niet vanaf wijken. Er is nog wel een mogelijkheid om dit anders aan te pakken. Zit te denken aan Vodafone Next - https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Met Vodafone Next kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Bekijk die pagina maar eens en ik denk dat het wel iets voor je is om te deel aan te nemen. Succes en alvast een hele fijne vakantie 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kevindekloet

Welkom op de Community

Je mag 120 dagen voor de einddatum bij je oude provider overstappen en eventueel bij ons nummerbehoud aanvragen.
Ik raad je aan om dit per de einddatum te doen. Het kan namelijk zijn dat je oude provider een boete berekend of alle abonnementskosten tot de einddatum in een keer in rekening brengt.
Pak je een abonnement met toestel dan wordt het toestel al naar je opgestuurd of je krijgt het meteen mee via de winkel (indien voorradig).

Energieboy Zou mooi zijn he als Vodafone Next ook voor andere providers kon 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Excuus, je hebt gelijk Steven. Het was zeker nog vroeg 🙂
Even over het hoofd gezien dat de klant wilde overstappen naar Vodafone.
Uiteraard nog veel beter om over te stappen 😛

Nou, zekers... als je als nieuwe klant ook al Next kon gebruiken, dat zou TOP zijn.
Maar ja, eerst maar eens klant worden, lijkt me :stuck_out_tongue_winking_eye:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wie weet wat de toekomst ons brengt en wat er binnenkort mogelijk is 😛 #Thefutureisexciting
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer ontvangen van @Kevindekloet. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic