DerkAlbert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen naar Red Together, hoe werkt dat?

Hoi kunnen mijn vrouw en ik overstappen op red together als wij allebei een abonnement hebben van Vodafone?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi DerkAlbert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om te horen dat je wilt overstappen naar Red Together. Het antwoord is Ja.
Voor meer info zie: https://www.vodafone.nl/together/. (helemaal onderaan de pagina)

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi DerkAlbert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om te horen dat je wilt overstappen naar Red Together. Het antwoord is Ja.
Voor meer info zie: https://www.vodafone.nl/together/. (helemaal onderaan de pagina)

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@DerkAlbert, zie ook de informatie in het algemene topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/red-together-294840

Ik zal dit topic sluiten zodat het algemene topic verder gebruikt kan worden.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
Hoi DerkAlbert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om te horen dat je wilt overstappen naar Red Together. Het antwoord is Ja.
Voor meer info zie: https://www.vodafone.nl/together/. (helemaal onderaan de pagina)

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@DerkAlbert, zie ook de informatie in het algemene topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/red-together-294840

Ik zal dit topic sluiten zodat het algemene topic verder gebruikt kan worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic