Ossie1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstappen met nummerbehoud

Ik zit nu nog bij KPN. Maar omdat we overgestapt zijn naar Ziggo tv wil ik ook overstappen naar Vodafone. Nu eindigt mijn huidige mobiel abonnement pas in december maar mijn telefoon is aardig kapot aan het gaan. Is het mogelijk om nu al over te stappen naar Vodafone inclusief een nieuwe telefoon maar het abonnement pas in december in te laten gaan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ossie1989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om te lezen dat je ook voor je mobiel gaat overstappen en wel naar Vodafone. Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum.

Als je abonnement is goedgekeurd krijg je ook al je nieuwe mobiel toegezonden en deze kan je tot eind contract, met je oude abonnement (KPN), gebruiken. Zodra het nieuwe abonnement ingaat steek je het kaartje van Vodafone erin en kan je daar mee verder bellen.

Ik zou het zeker doen, dan heb je nu al plezier van een nieuw toestel 🙂
Deze website kan je verder helpen met meer info, over nummerbehoud: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Daarnaast kan je gewoon via de normale site van Vodafone je abonnement aanvragen en dan vragen ze of je je huidige nummer wenst mee te nemen. Zodra je Vodafone abonnement ingaat profiteer je dan ook van alle voordelen door Ziggo met Vodafone te combineren 🙂

Veel plezier alvast en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Ossie1989
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk om te lezen dat je ook voor je mobiel gaat overstappen en wel naar Vodafone. Vanaf 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement kun je nummerbehoud aanvragen. Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum.

Als je abonnement is goedgekeurd krijg je ook al je nieuwe mobiel toegezonden en deze kan je tot eind contract, met je oude abonnement (KPN), gebruiken. Zodra het nieuwe abonnement ingaat steek je het kaartje van Vodafone erin en kan je daar mee verder bellen.

Ik zou het zeker doen, dan heb je nu al plezier van een nieuw toestel 🙂
Deze website kan je verder helpen met meer info, over nummerbehoud: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Daarnaast kan je gewoon via de normale site van Vodafone je abonnement aanvragen en dan vragen ze of je je huidige nummer wenst mee te nemen. Zodra je Vodafone abonnement ingaat profiteer je dan ook van alle voordelen door Ziggo met Vodafone te combineren 🙂

Veel plezier alvast en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedankt voor het antwoord Energieboy, topic nu gesloten omdat de informatie ook op onze website staat en ook in het algemene nummerbehoud topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic