Giftcard

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen met nummerbehoud loopt mis

Beste,

Ik heb vorige week Donderdag (8 Nov) via de Media Markt een overstap met nummerbehoud gedaan van HI naar Vodafone.

Helaas heeft de medewerker van de MM een fout gemaakt en als mijn huidige provider " Medion Modile " ingevuld, dit is net als HI een KPN dochter.
Blijkbaar schijnt het heel lastig om deze aanvraag te deleten en een nieuwe in te schieten, aangezien op de status pagina van Vodafone (vodafone.nl/statusnb) nog steeds vermeld staat dat Vodafone mijn nummer aan het ophalen is bij Medion.

Mijn vertrouwen in het hele proces is bijna bij het nulpunt, ik sta bijna op het punt om de aanvraag überhaupt te annuleren en een andere provider en leverancier te bekijken.. Dus ik wil jullie zelf op deze manier vragen wat nu de status is en of er vaart achter gezet kan worden.

Groeten,
Erik Willemstein ( Aanvraag staat op mijn naam. )

ps: De huidige aanvraag moet geannuleerd worden, aangezien er meer dingen niet kloppen in de originele aanvraag.
2 Reacties 2
Giftcard
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone,

Bedankt voor het niet reageren, terwijl dat wel gebeurde bij de "makkelijkere" vragen.
Ik zal netjes laten weten dat het probleem zichzelf al heeft opgelost, Media Markt heeft uiteindelijk netjes haar plicht gedaan.

Groetjes.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi.giftcart,

Het is goed om te horen dat de Mediamarkt aan zijn verplichting voldaan heeft :Den het probleem opgelost. Terugkomend op je vraag waarom er niet gerageeerd wordt op een vraag is dat dit een forum is. Een forum dat voor en door klanten gebruikt word om informatie uit te wisselen.
Vragen tot betrekking het uitzoeken van gegevens voor een klant gebeurd bij onze telefonische klantenservice of het Vodafone social media team. Mijn collega's hebben dan gegevens nodig om te verifieren, deze gegevens kunnen en willen we niet openbaar vragen op dit forum.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic