roke Vodafone mag jou niet zomaar, zonder jouw instemming, een duurder abonnement door de strot duwen. Ook niet in de laatste paar maanden van je abonnements-overeenkomst. Ook niet als je hebt opgezegd. Ook niet als je hebt aangegeven om over te stappen naar een andere telecom-provider.
Als de hogere kosten inderdaad worden veroorzaakt door onterechte, hogere abonnementskosten.
Dan moet je eerst een persoonlijke klacht indienen via het online klachten-formulier.
Weblink:
https://www.vodafone.nl/feedback/index.shtmlEis dat Vodafone reageert binnen drie weken na het indienen van jouw klacht.
Krijg je geen gelijk. Dan dien je een officiële klacht in bij de Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag. Je bent dan wel klachtengeld verschuldigd aan de Geschillencommissie.
Maar zodra je in het gelijk wordt gesteld, krijg je dit klachtengeld terug. En dat geldt tevens voor het onterecht in rekening gebrachte bedrag. Dus voor het meerdere boven Euro 12,40 per maand.
Tot en met 10 Mei 2015 ben je gewoon gebonden aan de tarieven en de voorwaarden en de kosten die je in 2013 met Vodafone hebt afgesproken.
Via het Forum kun je niet worden geholpen, aangezien het een individuele kwestie betreft.
Succes!
Netwerker