MyrleVisser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap van mobiel merk

Hoi Vodafone,
Zo'n 4 maanden geleden heb ik de overstap gemaakt van een iPhone 4 naar een Samsung galaxy S4. Ik wist dat ik er aan zou moeten wennen, maar ik mis nu toch wel heel erg een iPhone. Op dit moment heb ik een 2 jarig contract bij jullie en ik vroeg me af hoeveel ik krijg als ik mijn Samsung galaxy S4 inlever of als jullie mij mischien iets anders zouden kunnen aanbieden?

Avalst heel erg bedankt!
Groetjes,
Myrle Visser
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Volgens mij kan dat niet MyrleVisser maar correct me if i am wrong. Volgens mij heb je een bedenktijd van een aantal dagen.
Het beste kun je hierover maandag contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen checken wat eventueel de mogelijkheden zijn.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Het antwoord is dat het inderdaad niet mogelijk is, bij Vodafone. Bespaar jezelf de moeite om met de klantenservice te bellen. Want het antwoord is gegarandeerd: "dit is niet mogelijk"

Je hebt je nieuwe smartphone al vier maanden gebruikt. En koop is koop. Je zit dus tot de einddatum van je abonnements-overeenkomst vast aan je contract. Afspraak = afspraak.

Je kunt natuurlijk wel altijd een Apple iPhone kopen, in de losse verkoop. Maar de prijzen voor de Apple iPhone 6 en de Apple iPhone 6 plus zijn hoog.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic