Richard82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap van KPN naar Hollandsnieuwe terugdraaien binnen 14 dagen bedenktijd

aangezien hollandsnieuwe geen forum heeft voor zover ik weet maar ze wel onder de vlag van vodafone vallen    neem ik de gok om hier mijn vraag te stellen

 

 

 

 

ik zat eerst bij kpn,   prima mobiel bereik maar werd mij te duur

 

naar hollandsnieuwe gegaan waarbij mijn nummer van kpn al binnen 2 dagen n aanvraag werd overgenomen door hollandsnieuwe  so far so good

 

 

 

het bereik is echt drama   1 a 2 tot 0 streepjes op 2G en op 4G nul streepjes,,,, in de woonkamer met kpn altijd prima bereik gehad

 

aangezien ik belangrijke telefoontjes moet plegen stelt mij dit niet gerust en  wil ik aanspraak maken op de 14 dagen herroepingsrecht, 

 

maar raak ik dan mijn nummer kwijt?  of kunnen ze mij overzetten naar een maandelijks opzegbaar abonnement en mij contract vrij maken zodat ik naar youfone kan?

 

of ben ik echt mijn nummer kwijt?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Richard82, goedemorgen en welkom hier!

Wat ontzettend jammer dat de overstap naar Hollandsnieuwe je niet bevalt. Helaas hebben wij geen inzage in de abonnementen van Hollandsnieuwe en kunnen hierin dan ook geen wijzigingen doorvoeren. Sorry! Om je abonnement binnen de bedenktijd te annuleren zul je contact op moeten nemen met Hollandsnieuwe zelf. Hier vind je hun contactpagina. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @Richard82, goedemorgen en welkom hier!

Wat ontzettend jammer dat de overstap naar Hollandsnieuwe je niet bevalt. Helaas hebben wij geen inzage in de abonnementen van Hollandsnieuwe en kunnen hierin dan ook geen wijzigingen doorvoeren. Sorry! Om je abonnement binnen de bedenktijd te annuleren zul je contact op moeten nemen met Hollandsnieuwe zelf. Hier vind je hun contactpagina. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic