Amelandgirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstap prepaid naar abonnement

Hallo,
 
Ik ben telefonisch overgestapt van Vodafone Prepaid naar een abonnement van Vodafone met nummberhoud. Van de week kreeg ik een sms waar in stond dat het nummerbehoud plaats zou vinden op 13 februari. Vanaf vandaag doet mijn telefoon dan ook niks meer qua bellen en sms'en.
 
Ik zou graag willen weten wanneer mijn nieuwe SIM-kaart voor mijn abonnement bezorgd wordt. Dan weet ik namelijk ook weer wanneer ik telefonisch bereikbaar ben. Zou iemand antwoord op die vraag kunnen geven?
 
Alvast bedankt!
 
Groet,
 
Dorine
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Amelandgirl schreef:
Hallo,

Ik ben telefonisch overgestapt van Vodafone Prepaid naar een abonnement van Vodafone met nummberhoud. Van de week kreeg ik een sms waar in stond dat het nummerbehoud plaats zou vinden op 13 februari. Vanaf vandaag doet mijn telefoon dan ook niks meer qua bellen en sms'en.

Ik zou graag willen weten wanneer mijn nieuwe SIM-kaart voor mijn abonnement bezorgd wordt. Dan weet ik namelijk ook weer wanneer ik telefonisch bereikbaar ben. Zou iemand antwoord op die vraag kunnen geven?

Alvast bedankt!

Groet,

Dorine
Hoi Dorine, welkom op het Vodafone forum.

Helaas kan ik je alleen doorverwijzen naar onze telefonische klantenservice of naar de Vodafone winkel omdat ik hier op het forum niet om gegevens kan vragen. Ik begrijp dat je niet kan bellen dus misschien is het een mogelijkheid dat je kunt telefoneren met een vast nummer. Je kunt dan contact opnemen met: +31 6 54 50 01 00. Laat me even weten of dit kan, anders gaan we kijken voor een andere optie 🙂


Bekijk in context

3 Reacties 3
simlockvrij

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
kun je dan niet beter naar de vodafone winkel gaan, die kunnen volgens mij zo een nieuwe sim voor je aanmaken.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Amelandgirl schreef:
Hallo,

Ik ben telefonisch overgestapt van Vodafone Prepaid naar een abonnement van Vodafone met nummberhoud. Van de week kreeg ik een sms waar in stond dat het nummerbehoud plaats zou vinden op 13 februari. Vanaf vandaag doet mijn telefoon dan ook niks meer qua bellen en sms'en.

Ik zou graag willen weten wanneer mijn nieuwe SIM-kaart voor mijn abonnement bezorgd wordt. Dan weet ik namelijk ook weer wanneer ik telefonisch bereikbaar ben. Zou iemand antwoord op die vraag kunnen geven?

Alvast bedankt!

Groet,

Dorine
Hoi Dorine, welkom op het Vodafone forum.

Helaas kan ik je alleen doorverwijzen naar onze telefonische klantenservice of naar de Vodafone winkel omdat ik hier op het forum niet om gegevens kan vragen. Ik begrijp dat je niet kan bellen dus misschien is het een mogelijkheid dat je kunt telefoneren met een vast nummer. Je kunt dan contact opnemen met: +31 6 54 50 01 00. Laat me even weten of dit kan, anders gaan we kijken voor een andere optie 🙂


MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
simlockvrij schreef:
kun je dan niet beter naar de vodafone winkel gaan, die kunnen volgens mij zo een nieuwe sim voor je aanmaken.
Heey Simlockvrij, dit is helemaal correct. Je kunt eenmalig gratis van sim veranderen, mijn collega's kunnen deze direct activeren en gegevens overzetten. Niet vergeten om een ID kaart of paspoort mee te nemen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic