Alanis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap naar Vodafone

Ik ben overgestapt naar Vodafone, nu heb ik een nieuwe simkaart ontvangen en het toestel. Ik krijg een sms van vodafone dat ik de simkaart vanaf 25-7-18 kan gebruiken terwijl mijn andere abonnement afloopt op 20-7-18 en vodafone dit heeft opgezegd voor mij. Dat zou betekenen dat ik 5 dagen niet bereikbaar ben, kan de simkaart eerder al geactiveerd worden door gewoon in gebruik te nemen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi @Alanis,

Ben je inmiddels al geholpen door iemand van onze klantenservice?
Wanneer je gebruik maakt van nummerbehoud en je stapt over van een andere provider naar ons, wordt er rekening gehouden met het einde van je contract.
In jouw geval zal het contract bij je huidige provider op 20 juli aflopen. Het is dan alleen mogelijk om jouw nummer een datum ná 20 juli te porteren. Tot die tijd blijft jouw nummer gewoon actief bij je huidige provider.
Houd ook rekening met weekenden. In het weekend kunnen er namelijk geen nummers geporteerd worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Alanis
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vraag kan ik je beter doorverwijzen naar de klantenservice van Vodafone (0800-0094).
Deze kunnen voor je in het systeem kijken wat er aan de hand is en of het mogelijk is om je abonnement te vervroegen.

Succes.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi @Alanis,

Ben je inmiddels al geholpen door iemand van onze klantenservice?
Wanneer je gebruik maakt van nummerbehoud en je stapt over van een andere provider naar ons, wordt er rekening gehouden met het einde van je contract.
In jouw geval zal het contract bij je huidige provider op 20 juli aflopen. Het is dan alleen mogelijk om jouw nummer een datum ná 20 juli te porteren. Tot die tijd blijft jouw nummer gewoon actief bij je huidige provider.
Houd ook rekening met weekenden. In het weekend kunnen er namelijk geen nummers geporteerd worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic