Brigitte1
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Overstap gemaakt naar sim only en nu slecht 4g

Ik heb nu ongeveer twee weken geleden de overstap gemaakt naar sim only en nu heb ik hele slechte 4g verbinding Hoe kan dat?
3 Reacties 3
MrMister
Raadgever
  • 113Reacties
  • 10Oplossingen
  • 64Likes

Beste Brigitte1,

Als je hiervoor ook gewoon klant was bij Vodafone zou dit geen impact moeten hebben op je verbinding. Controlleer in je toestel bij Meer Netweren --> Mobiele Netwerken --> Netwerk Modus of de LTE / WCDMA / GSM functie aangevinkt staat en neem even contact op met de klantenservice of ga even langs een winkel.

In de winkel kunnen ze controleren of het aan het toestel of aan het simkaartje ligt en de klantenservice kan kijken of het apparaat wel goed op het netwerk staat. Dus je kan het beste langs een winkel voor een kruistest en als dat niet helpt kan de winkel ook even voor je bellen met de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Brigitte1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oké dankjewel!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Reacties
  • 439Oplossingen
  • 893Likes

Laat je het ons weten Brigitte1 mocht dit probleem binnenkort zijn opgelost :)?

Fijne avond.

Uitgelicht topic