RickWesterman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap Ziggo mobiel naar vodaphone

Als ik van ziggo mobiel overstap naar vodaphone moet ik dan 25 euro aansluitkosten betalen?
5 Reacties 5
Ria1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik stap over van prepaid naar abbo zelfs dan moet je aansluitkosten betalen.
Dit voelt voor mij als vodafoneklant( mijn hele mobiele leven) niet oké.
Klantenservice gebeld advies terug naar de shop om deze kosten te verwijderen.
Zo niet dan annuleren en telefonisch afsluiten dit was dus niet nodig gelukkig.
Bel ik nu naar klantenservice voor mijn man om het om te zetten( hij had geen portemonnee met id bij zich) kan het dus alleen maar met de 25,- aansluitkosten.
Echt apart allemaal.
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik ben gisteren overgestapt van Ziggo Mobiel naar Vodafone abo.
De aansluitkosten worden desgevraagd op EUR 0,00 gezet.
Koster

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is inderdaad vreemd dat je als klant van Ziggo, na de fusie met Vodafone, aansluitkosten moet betalen. Ik begrijp nu dat, indien je overstapt van Ziggo mobiel naar Vodafone, deze aansluitkosten niet berekend worden.
Verder nog iemand ervaring als je als Ziggo klant, van een andere provider, overstapt naar Vodafone?
securitydogs

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik had Ziggo mobiel en ben overgegaan naar Vodafone sim-only, heb het telefonisch overgesloten en gezegd dat ik al een Ziggo abonnement had en deze oversluiten wilde.
Stond na toezending via email wel aangegeven op mijn contract, hierover direct gebeld.
De medewerker aan de lijn heeft een storneringeverzoek aangemaakt en doorgestuurd naar zijn collega.
Vraag mij af wat er gebeurd als ik de simkaart in gebruik heb genomen en de kosten zijnworden niet gestorneerd.
Heb 14 dagen bedenktijd.....
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb mijn aanvankelijke order van Ziggo Mobiel naar Vodafone Smart M Sim Only laten annuleren en laten omzetten naar Vodafone Friends&Family Red Essential Sim Only. Bij een Abo via Friends&Family (15% korting op Vodafone-tarieven) wordt standaard geen aansluitkosten in rekening gebracht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic