JohnvanderHulst

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Overstap T Mobile naar Vodafone wanneer krijg ik sim binnen.

Afgelopen vrijdag 23 oktober heb ik de overstap geregeld van T mobile naar Vodafone, ik heb toen keurig via de mail de bevestiging en het contract gekregen. Nu stond dinsdag en vandaag op de site van post nl dat het pakket morgen bij mij word verwacht. Ik heb even gebeld naar Vodafone en die hebben het pakket aangeboden bij post nl. Moet ik gewoon even geduld hebben?

ps. Wat wel raar is in de bevestigingsmail zou je kunnen klikken op het word “hier” en dan zou je naar de bestelling gaan dit werk dus niet. ik heb zelf op de Vodafone site het ordernummer ingeven en toen zag ik de bestelling en de track and race. Ook staat bij de status van de bestelling dit” Stap 1: Je maakt een leverafspraak via de link in de e-mail die wij je hebben toegestuurd.” dat heb ik dus ook nooit kunnen doen.

 

Bij Post nl staat nu,  

Verwacht:  morgen tussen 15:00 en 17:30

Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JohnvanderHulst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat een link niet werkt en goed dat je dit hier laat weten. Iemand van Vodafone kan hier voor je naar kijken. De tekst die je hebt gekregen bij PostNL is toch vaak een gebruikelijke tekst. Men verwacht de zending morgen bij je af te leveren, dus hij is al wel aangemeld voor Vodafone, maar nog niet opgehaald door PostNL. 

En om nu niet advocaat van de duivel te spelen, dit kan nog van alles betekenen. Als PostNL het te druk heeft om het op te halen bij Vodafone dan kan het dus nog iets langer duren en dan klopt de tekst, morgen bezorgen niet, en krijg je morgen een bericht van PostNL dat het niet is gelukt. Of ze halen het wel op en dan staat er morgen in je bericht dat PostNL het heeft ontvangen en dat ze het verwerken en dat je morgen het pakje krijgt. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze het bij jou in de buurt druk hebben met bezorgen en dat je dan weer een melding krijgt dat ze het wel hebben ontvangen maar door drukte op een andere dag bezorgen.

Dat is nu echt in deze tijd super vervelend en heel erg lastig. Zelf wacht ik al vanaf maandag op een pakje met de melding dat het druk is en het bezorgen wel gebeurd maar toch iets langer duurt (overigens niet van Vodafone maar wel via PostNL). Maar uit je PostNL tekst kan ik wel halen dat Vodafone hem heeft aangemeld bij PostNL maar dat het dus nog niet actief is en daar moet je nu nog even op wachten.

Mocht je meer willen weten, vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt een Vodafone medewerker met je mee wat er nu aan de hand is en wat die nog kan melden.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @JohnvanderHulst 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard vervelend dat een link niet werkt en goed dat je dit hier laat weten. Iemand van Vodafone kan hier voor je naar kijken. De tekst die je hebt gekregen bij PostNL is toch vaak een gebruikelijke tekst. Men verwacht de zending morgen bij je af te leveren, dus hij is al wel aangemeld voor Vodafone, maar nog niet opgehaald door PostNL. 

En om nu niet advocaat van de duivel te spelen, dit kan nog van alles betekenen. Als PostNL het te druk heeft om het op te halen bij Vodafone dan kan het dus nog iets langer duren en dan klopt de tekst, morgen bezorgen niet, en krijg je morgen een bericht van PostNL dat het niet is gelukt. Of ze halen het wel op en dan staat er morgen in je bericht dat PostNL het heeft ontvangen en dat ze het verwerken en dat je morgen het pakje krijgt. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze het bij jou in de buurt druk hebben met bezorgen en dat je dan weer een melding krijgt dat ze het wel hebben ontvangen maar door drukte op een andere dag bezorgen.

Dat is nu echt in deze tijd super vervelend en heel erg lastig. Zelf wacht ik al vanaf maandag op een pakje met de melding dat het druk is en het bezorgen wel gebeurd maar toch iets langer duurt (overigens niet van Vodafone maar wel via PostNL). Maar uit je PostNL tekst kan ik wel halen dat Vodafone hem heeft aangemeld bij PostNL maar dat het dus nog niet actief is en daar moet je nu nog even op wachten.

Mocht je meer willen weten, vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt een Vodafone medewerker met je mee wat er nu aan de hand is en wat die nog kan melden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JohnvanderHulst 

Welkom bij Vodafone en op de Vodafone Community!
Ik heb gelijk even je order erbij gepakt en ik zie dat er verwacht wordt  door Post.NL dat de simkaart morgen geleverd wordt. Het kan zijn dat door drukte niet mogelijk is geweest voor PostNL om de bestelling op te halen. Waarvoor mijn excuses 
Omdat het alleen om een simkaart gaat, is het niet mogelijk om een leverafspraak te maken. Ik begrijp uit je bericht dat dit niet duidelijk is.
Ik zal dit intern aankaarten zodat de tekst op de website aangepast wordt.

Je geeft aan dat de link in de mail niet werkt. Welke foutmelding krijg je? 

Laat je weten of je de simkaart morgen ontvangen hebt? 

JohnvanderHulst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @JohnvanderHulst 

Welkom bij Vodafone en op de Vodafone Community!
Ik heb gelijk even je order erbij gepakt en ik zie dat er verwacht wordt  door Post.NL dat de simkaart morgen geleverd wordt. Het kan zijn dat door drukte niet mogelijk is geweest voor PostNL om de bestelling op te halen. Waarvoor mijn excuses 
Omdat het alleen om een simkaart gaat, is het niet mogelijk om een leverafspraak te maken. Ik begrijp uit je bericht dat dit niet duidelijk is.
Ik zal dit intern aankaarten zodat de tekst op de website aangepast wordt.

Je geeft aan dat de link in de mail niet werkt. Welke foutmelding krijg je? 

Laat je weten of je de simkaart morgen ontvangen hebt? 

Hoi Steven in de mail staat het woordje “hier” Actief (rood) wat dan zou lijden naar de status op de site. Als je hier op klikt gebeurd er niets de browser start niet op en er komt ook geen foutmelding.  Verderop in de mail staat het woord “chat” (ook rood) als je daar op op klikt dan start de browser wel op en kom je bij de chat. Ik laat je even weten als de simkaart binnen is.

 

Groet en een fijne avond John van der Hulst

JohnvanderHulst
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Simkaart is zojuist afgeleverd, iedereen bedankt voor de info.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
JohnvanderHulst wrote:

Simkaart is zojuist afgeleverd, iedereen bedankt voor de info.

Bedankt voor het melden en veel plezier! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic