Hoi @JohnvanderHulst
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Uiteraard vervelend dat een link niet werkt en goed dat je dit hier laat weten. Iemand van Vodafone kan hier voor je naar kijken. De tekst die je hebt gekregen bij PostNL is toch vaak een gebruikelijke tekst. Men verwacht de zending morgen bij je af te leveren, dus hij is al wel aangemeld voor Vodafone, maar nog niet opgehaald door PostNL.
En om nu niet advocaat van de duivel te spelen, dit kan nog van alles betekenen. Als PostNL het te druk heeft om het op te halen bij Vodafone dan kan het dus nog iets langer duren en dan klopt de tekst, morgen bezorgen niet, en krijg je morgen een bericht van PostNL dat het niet is gelukt. Of ze halen het wel op en dan staat er morgen in je bericht dat PostNL het heeft ontvangen en dat ze het verwerken en dat je morgen het pakje krijgt. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze het bij jou in de buurt druk hebben met bezorgen en dat je dan weer een melding krijgt dat ze het wel hebben ontvangen maar door drukte op een andere dag bezorgen.
Dat is nu echt in deze tijd super vervelend en heel erg lastig. Zelf wacht ik al vanaf maandag op een pakje met de melding dat het druk is en het bezorgen wel gebeurd maar toch iets langer duurt (overigens niet van Vodafone maar wel via PostNL). Maar uit je PostNL tekst kan ik wel halen dat Vodafone hem heeft aangemeld bij PostNL maar dat het dus nog niet actief is en daar moet je nu nog even op wachten.
Mocht je meer willen weten, vul bij je profielinstellingen alle gegevens in en dan kijkt een Vodafone medewerker met je mee wat er nu aan de hand is en wat die nog kan melden.