EmieBudde

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overschrijding abonnement

Hallo Vodafone,

Een week geleden is mijn abonnement ingegaan, ik heb
80 smsjes, 200 mb internet en 120 belminuten. Op mijn telefoon kan ik bij 'datagebruik' zien hoeveel mb ik verbruikt heb. Nu wees een vriendin mij erop dat je beter op de app van je provider kunt kijken omdat dat betrouwbaarder is. Prima, ik installeer de 'My Vodafone'-app en bekijk mijn tegoed. Zie ik hier ineens staan dat ik bijna 20 euro moet betalen omdat ik 134 mb heb verbruikt en het mocht maar 80 mb zijn... Ik begrijp hier niets van want dit is mij niet verteld... erg vervelend dus.
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey EmieBudde,

Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Wanneer je abonnement niet op de 1e van de maand start zul je je tegoed krijgen naar rato. Je betaalt immers ook niet de volledige eerste maand. Vanaf 1 april krijg je je volledige bundels. Het is natuurlijk niet leuk om op die manier je abonnement in te gaan. Wellicht kan de klantenservice hier nog iets voor je betekenen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic