jolandakrikke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overschakelen prepaid naar abonnement

Hoi!
 
Ik had een prepaid Samsung toestel van Vodafone. Nu heb ik een simonly abonnement besteld, binnengekregen en ik wilde het 'installeren'. Nu kon ik niet aan de unlockcode komen (ik moest het later opnieuw proberen, gedaan maar geen resultaat) en mijn telefoon staat nu op Phone Freeze. Naar de winkel geweest maar ik moest de unlockcode hebben voordat ze de telefoon kunnen opsturen naar een reparatiecentrum. Hoe kom ik aan de unlockcode en wat moet ik doen om van die Phone Freeze af te komen?
 
Groetjes, Jolanda
5 Reacties 5
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Volgens mij kom je alleen van die "freeze" af door het toestel opnieuw te voorzien van software.
 
Je kunt ook een e-mail sturen voor je unlock code. Dan krijg je deze alsnog.
 
Groetjes en succes!
Lautjuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je niet gewoon naar zo'n winkel waar ze dit kunnen doen bij ons in de stad zitten er weet niet hoeveel
jolandakrikke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan dus niet meer aan mijn unlockcode komen omdat mijn telefoon niks meer doet!!
Hij kan dus geen smsje sturen, wat ik wel nodig heb.
Nu moet ik mijn telefoon laten opsturen, maar de mensen in de winkel zeggen dat ik daar de unlockcode voor nodig heb.
Zo word ik van het kastje naar de muur gestuurd en dat werkt nogal frusterend.
Iemand hier een oplossing voor? Moet ik perse de unlockcode hebben om mijn mobiel te kunnen opsturen?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Volgens mij zou dat niet nodig moeten zijn.
 
Kun je in even in een Persoonlijk Bericht aan een moderator melden welke winkel dit heeft gezegd, dan kan de situatie even met hen overlegd worden. Geef in dat bercht meteen even je 06-nummer aan de moderator, dan kan hij je klantgegevens erbij zoeken.
 
LET OP: Niet die zaken hier posten, ivm je privacy, maar enkel in dat bericht aan de moderator. 
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad kan de unlockcode ook per e-mail opgevraagd worden. Log dan wel even in op My Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic