Klomp1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overname van 4 nieuwe mobiele abonnementen van KPN

Goedendag,

 

Op 15 april had ik voor het eerst contact met een medewerker van jullie, als ik het goed heb was dit Gertjan.

Hij zou het één en ander voor mij uitzoeken en mij een week later terug bellen, maar tot op heden is dit nog niet gebeurt.

Wel heb ik in de tussentijd zelf alweer een paar keer gebeld en ik zou wederom terug gebeld worden, maar nog steeds niks gehoord. Nu is het namelijk zo dat wij hier in ons gezin vier telefoon abonnementen hebben bij KPN, maar we zouden deze het liefst willen omzetten naar Vodafone omdat we ook al klant zijn bij Ziggo, al meer dan 20 jaar. Maar nu dus het probleem twee van deze abonnementen zijn al verlengbaar en twee nog niet. Deze moeten alle vier wel tegelijk over gezet worden naar Vodafone omdat ikzelf een abonnement heb met de internet data die ik verdeel over mijn drie kinderen. Binnen nu en haf jaar zal hier waarschijnlijk nog een vijfde abonnement van mijn partner bij komen. Ook willen we bij drie van de abonnementen een IPhone 13 erbij nemen. Mijn vraag was dus ook of Vodafone ons kon helpen om deze abonnementen zonder extra kosten over te nemen van KPN in ruil hiervoor nemen we dan dus voor nu vier abonnementen bij Vodafone, drie daar van met IPhone, en in de toekomst dan nog een vijfde abonnement.  Gertjan zou dit dus gaan informeren voor ons en kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn. Ook zal ons Ziggo abonnement overgezet moeten worden op de naam van mijn partner, aangezien de KPN abonnementen ook op zijn naam staan en wij wel onze telefoonnummers willen behouden. We horen graag van jullie.

 

Met vriendelijke groet, 

Fam. Klomp

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3174Likes

Hallo, en wat leuk dat je met zoveel abonnementen wil overstappen. Laat ik eerst met de combinatie Vodafone/Ziggo korting beginnen. Dit is huisadres gebonden, het maakt niet uit dat je partner dan alle Vodafone abonnementen op naam heeft en jij die van Ziggo. Als de adres gegevens maar hetzelfde zijn. Vreemd dat deze medewerker dit niet gewoon aangeeft. 

Het omzetten van lopende contracten kan wel, maar dan zal je zelf bij KPN moeten vragen wat het kost als je deze wil afkopen. Vodafone kan pas je nummer overnemen als je volledig contract vrij bent en Vodafone gaat zeker geen contracten afkopen voor je bij KPN. De contracten die nu al zijn verlopen kan je natuurlijk al onderbrengen bij Vodafone. De nog lopende contracten bij KPN kan je ook regelen, vanaf 120 dagen, voor het einde van hun contract.  Ze moeten dan natuurlijk nog wel even uitzitten bij KPN en dan kunnen ze ook over naar Vodafone. Of je koopt ze af, dan kan je altijd eerder overstappen. 

Loopt jou contract nog, en jij wil aan het hoofd staan van je Red Together abonnement, dan zal je toch zelf je contract moeten afkopen bij KPN of gewoon nog even wachten tot je abonnement is verlopen bij KPN en dan kan je alles in 1x goed alles regelen. 

Ik ben geen verkoper en geen medewerker bij Vodafone, en deze community is ook geen plek om je verkoop te regelen.  Wat Vodafone voor je kan betekenen om je binnen te halen, heb ik ook geen idee over. Voor de verkoop moet je toch echt bij de klantenservice zijn of langs een Vodafone Winkel gaan. Morgen is er weer iemand op deze community aanwezig van Vodafone, maar voor verkoop moet je echt bij de klantenservice of de winkel zijn. 


Nog even ter extra informatie over de Vodafone/Ziggo combinatie korting, dit staat op hun website:

Je krijgt de extra voordelen door internet van Ziggo op hetzelfde adres als je Vodafone abonnement te zetten. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan, dus het hele gezin doet mee. Zodra je de producten hebt geïnstalleerd worden de extra voordelen binnen 2 weken voor je klaargezet:

  • De extra korting zie je op je maandelijkse Vodafone telefoonrekening.
  • De dubbele data-bundel vind je in My Vodafone bij je verbruik.
  • Je krijgt bericht van Ziggo over hoe je het extra tv-pakket en het Safe Online XL-pakket kiest en installeert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic