florjon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt, voorlopig geen data

Goededag,

Ik en mijn 2 kinderen zijn overgestapt van andere aanbieders naar red together.

Ik heb het hoofdnummer maar mijn overstap is pas ergens volgende week.

Mijn 2 (puberende) kinderen zijn per vandaag afgesloten op de oude aanbieder en moesten dus vanochtend de vodafone simkaart gebruiken.

 

Wat is nu het geval, ik (het hoofdnummer) moet eerst overstappen voordat zij mobiele data krijgen.

Dit is niet wat beloofd was tijdens de 'verkoop' !! Ik vroeg er nog specifiek om of het nog uitmaakt wie als eerste overstapte en of dan de databunder geactiveerd werd. 

Er werd mij verteld dat het niet uitmaakte, zodra een sim actief zou gaan dat ging de bundel ook meteen in.

Dus niet.. en bellen geen enkele zin.. ja sorry meneer,.. kan er niks aan doen, verder nog iets?

Word dus ook geen rekenening mee gehouden met julliie overstap service dat dit dan op de goede volgorde zou gaan.

 

Lekker begin is dit. Ik baal hier echt van!

Dank je vodafone.. kan je dit ook mooi oplossen?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @florjon, wat een valse start, zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier flink van baalt. Zeker als het om je kinderen gaat, want zij moeten gewoon bereikbaar zijn.

Ik zie dat het nummer wat eindigt op 992 sinds gisteren is geporteerd. Als ik terugkijk naar de eerst mogelijke porteringsdatum, dan was dat 15-09-2023. Ik snap dan eerlijk gezegd ook niet goed waarom jouw verzoek tot eerder porteren niet is uitgevoerd. Het spijt me oprecht.

Inmiddels werkt alles dus. Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @florjon 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dit is wel heel erg lastig. Begrijpelijk dat je gevraagd hebt of dit een probleem oplevert, ik zou ook zeggen dat eerst het hoofdnummer actief moet zijn en dan pas die andere twee er bij aangesloten kunnen worden. Sta dan ook beetje vreemd te kijken dat je iets anders hebt gehoord. Begrijpelijk dat je hiervan baalt en dat dit geen leuk begin is. 

Je hebt al contact opgenomen met de klantenservice en je komt er zelf niet uit, jammer! Gelukkig zijn er hier online ook Vodafone medewerkers die je kunnen helpen maar die zijn er maandag weer. Ik ben zelf niet werkzaam bij Vodafone, help alleen hier op de community. 

Wat je nog kan doen, bellen met 0800-2266789. Dit is het speciale Red Together Team van Vodafone en misschien dat die nog iets voor je kunnen betekenen. Al is het dan maar extra gratis data voor de 2, nu actieve, abonnementen. Mocht het daar nu niet lukken, of juist wel, laat het hier dan weten. Het nummer is vandaag van 09:00 tot 20:00 uur en zondag van 09:00 tot 18:00 uur nog bereikbaar. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @florjon, wat een valse start, zeg! Ik kan me voorstellen dat je hier flink van baalt. Zeker als het om je kinderen gaat, want zij moeten gewoon bereikbaar zijn.

Ik zie dat het nummer wat eindigt op 992 sinds gisteren is geporteerd. Als ik terugkijk naar de eerst mogelijke porteringsdatum, dan was dat 15-09-2023. Ik snap dan eerlijk gezegd ook niet goed waarom jouw verzoek tot eerder porteren niet is uitgevoerd. Het spijt me oprecht.

Inmiddels werkt alles dus. Mocht er nog wat zijn, geef vooral een gil.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic