Goededag,
Ik en mijn 2 kinderen zijn overgestapt van andere aanbieders naar red together.
Ik heb het hoofdnummer maar mijn overstap is pas ergens volgende week.
Mijn 2 (puberende) kinderen zijn per vandaag afgesloten op de oude aanbieder en moesten dus vanochtend de vodafone simkaart gebruiken.
Wat is nu het geval, ik (het hoofdnummer) moet eerst overstappen voordat zij mobiele data krijgen.
Dit is niet wat beloofd was tijdens de 'verkoop' !! Ik vroeg er nog specifiek om of het nog uitmaakt wie als eerste overstapte en of dan de databunder geactiveerd werd.
Er werd mij verteld dat het niet uitmaakte, zodra een sim actief zou gaan dat ging de bundel ook meteen in.
Dus niet.. en bellen geen enkele zin.. ja sorry meneer,.. kan er niks aan doen, verder nog iets?
Word dus ook geen rekenening mee gehouden met julliie overstap service dat dit dan op de goede volgorde zou gaan.
Lekker begin is dit. Ik baal hier echt van!
Dank je vodafone.. kan je dit ook mooi oplossen?