grannus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt van Hi Prepaid naar Vodafone abonnement - vragen

Hallo,
Ik ben overgestapt van Hi Prepaid naar een Vodafone abonnement en heb de volgende vragen:
1) Wat gebeurt er met het beltegoed op mijn Hi Prepaid? Er staat nog ongeveer 24 Euro op
2) Ik heb nummerbehoud aamgevraagd en een nieuwe SIM kaart gekregen. Moet ik de oude of de nieuwe SIM gebruiken?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Netwerker Gefeliciteerd met je 250ste post! 😄

@grannus Welkom op het Forum! Als toevoeging op het antwoord van Netwerker: Je kunt de status van je nummerbehoud aanvraag ook online opvragen via http://vodafone.nl/statusnb.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Grannus,

1) Tegoed komt te vervallen.
2) Op welke datum wordt jouw nul-zes-nummer overgezet naar het Netwerk van Vodafone. Daar heb je bericht over ontvangen. Ook ontvang je de dag voor de geplande nummer-overdracht een sms-bericht van Vodafone om die nummer-overzetting aan te kondigen. Op de nummer-overzettings-datum zelf houdt je HI-SIM-kaart in de ochtend-uren op met functioneren. Enkele (2 tot 18 uren) later heb je met je nieuwe Vodafone SIM-kaart Netwerk-bereik. En kun je gebruik maken van de Diensten en Services van Vodafone.


Off-topic
Hoera!!!!
Mijn 250-ste posting op het Forum van Vodafone !!! Hiep hiep hiep, hoera !!! Weer een mijlpaal !!!

Succes !

Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Netwerker Gefeliciteerd met je 250ste post! 😄

@grannus Welkom op het Forum! Als toevoeging op het antwoord van Netwerker: Je kunt de status van je nummerbehoud aanvraag ook online opvragen via http://vodafone.nl/statusnb.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic