Annelies84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgang Hi Blackberry naar Vodafone Samsung Galaxy Plus

Kort geleden heb ik een nieuwe telefoon inclusief abonnement besteld. Ik had een Blackberry via Hi (kpn) en ga nu over naar een Samsung Galaxy Plus van Vodafone.
Ik neem mijn nummer mee, dus de overstap wordt pas over een maand definitief.
Maar ik wil wel graag alvast mijn nieuwe toestel gebruiken.
 
De nieuw geleverde simkaart werkt nog niet, maar dat zal pas volgende maand lukken.
Voor nu heb ik mijn oude simkaart uit de Blackberry gehaald en in mijn nieuwe toestel gedaan. Het lukt me alleen niet om op internet te komen, terwijl ik wel een internet abonnement had bij Hi.
Kan iemand mij zeggen hoe ik dat ook op mijn nieuwe toestel kan aanzetten? Via Instellingen heb ik al wel het Hi netwerk geselecteerd, maar dat helpt helaas niet..
 
Ik hoop dat het überhaupt kan.. anders moet ik nog een maand wachten! Zou jammer zijn.

Groet,
Annelies
1 Reactie 1
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Annelies,

Welkom op ons Forum. je kunt nog niet met de Vodafone Simkaart werken, die is nog niet actief. Als je met je wel actieve Hi simkaart niet online kunt in je nieuwe toestel, adviseer ik toch even met Hi contact op te nemen. Wij kunnen nniets over je Hi aansluiting nakijken. Misschien staan de instellingen niet helemaal goed ondanks dat je Hi geselecteerd hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic