Trapperke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgaan van Ziggo mobiel naar Vodafone

Hallo,
Heb nu een family enorm simonly abo bij Ziggo. Onbeperkt bellen, smsen en 9 GB data met 3 simkaarten per maand opzegbaar voor € 55,=

Wat is nu het dichtbijzijnde simonly abo van Vodafone ?

Volgens mij het RED essential, dan krijg ik onbeperkt bellen, smsen en 1,5 GB internet (met verdubbellaar wordt dit dan 3 GB ??) voor € 25,= (met ziggo voordeel wordt dit dan € 20,= ??) maar met een 2 jaar contract !

Voor 3x abo ben ik dus als ik het goed heb € 60,= (lees € 5,= per maand meer kwijt !!) en met een 2-jarige contract.

Moet ik eventueel ook 3x € 25,= aansluitkosten betalen ?

Misschien is het beter om nog even te wachten met overstappen of toch naar één van uw concollegas over te stappen......(ik neem aan dat Ziggo op korte termijn met de mobiele tak gaat stoppen)

Marc
2 Reacties 2
Wasdroger

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,
Wat je zegt klopt inderdaad. Dit komt omdat je momenteel nog profiteert van de €5,- korting en 50% meer data-actie van Ziggo Mobiel destijds. Het is ook waar dat Ziggo Mobiel niet meer voor nieuwe klanten aan te vragen is,. Weet wel dat er voor bestaande klanten voorlopig niets veranderd.
Wat betreft het goedkoper uit zijn door over te stappen naar Vodafone, het klopt dat je op dit moment nog €25,- aansluitkosten per abonnement betaald. Ik raad je echter aan nog even te wachten (tot ongeveer juli dit jaar, dit kan eerder zijn!) en je brievenbus danwel mailbox in de gaten te houden. Veel kan ik er nog niet over kwijt, maar het zal de moeite waard zijn!
Peter
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic