Thijsber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overbruggen abonnement voor nieuwe telefoon

Wat te doen als je Super Red abonnement in juli afloopt, maar de telefoon die je wilt pas in oktober verkrijgbaar is. Is er een manier om die maanden te overbruggen en alsnog de nieuwe telefoon bij het abonnement te krijgen?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Thijsber ,

Poeh, heb je weleens aan en Hybride abonnement gedacht? Misschien handig voor die komende tussentijd (voor welk toestel wil je dan eigenlijk gaan)? Als je er meer informatie over wilt weten bezoek dan de volgende pagina! Meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/informatie.shtml

Als het en idee is laat je het ons weten? Anders kijken we nog even wat er nog meer te zien is en te vinden is ;).
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/
wingyan89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Ik heb hetzelfde 'probleem' als Thijsber. Mijn abonnement loopt op 15 augustus 2014 af en ik wacht ook op een toestel dat waarschijnlijk pas in oktober uitkomt (iphone 6).

Nu lijkt dat Hybrid abonnement me een prima oplossing voor die paar maanden. Mijn vraag is alleen: moet ik nu al mijn huidige abonnement opzeggen en dan in augustus een Hybrid abonnement afsluiten?

En kan ik dan van een Hybrid abonnement weer overstappen naar een Vodafone RED abonnement met nummerbehoud?

Alvast bedankt!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo@wingyan89,In jouw geval is de makkelijkste en tevens de beste oplossing om niets te doen. En niets te veranderen aan jouw huidige abonnement. Dit abonnement wordt dan stilzwijgend voortgezet, zolang je niets doet. Ook na 15 Augustus 2014.Zodra Apple Inc. zijn nieuwste smartphone gaat lanceren (en je deze bij Vodafone kunt pre-orderen) kom jij in aktie. Voordeel: je mag na 15 augustus 2014 op iedere dag het door jou gewenste abonnement, met Apple iPhone 6, afsluiten bij Vodafone.En je bent de eerste die zich eigenaar mag noemen van de Apple iPhone 6 in oktober 2014.Succes !Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic