Roosmarijndewit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Over mijn abbo heen

Ik zit elke keer erg over mijn abbo heen. 20€, 30€ maar soms ook 60€ of 70€. Maar het rare van alle is nog dat ik gewoon internet over heb, bellen en sms'en. Ik bel niet naar rare nummers dus wat is de oorzaak dan? Want ik vind het best vervelend.
11 Reacties 11
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Roosmarijndewit

Op je factuur kun je terugzien waar de kosten precies vandaan komen. Deze kun je gewoon downloaden via je My Vodafone account. Heb je dit eens bekeken? En zo ja, kun je dan zien waar de kosten vandaan komen?
Roosmarijndewit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi! Bedankt voor je berichtje.
Ja staat data verkeer maar ik heb gewoon nog internet over. Ik zag dat ik nu ook al 20€ over mijn abbo heen zit deze maand, maar ik heb voor derest van de maand nog iets van 500 mb over. Dat is toch raar?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Roosmarijndewit ,
Let svp even op het volgende:
- Rekening -> heeft betrekking op gebruik in afgelopen maand
- Tegoed -> heeft betrekking op huidige maand

Als je op de lopende maand kijkt zie je enkel een buiten de bundel bedrag géén specificatie ervan. Dit kan betrekking hebben op internet gebruik (waarschuwings sms!?!), maar ook op bellen naar/in het buitenland of naar 0900 servicenumers. Op je volgende gespecificeerde rekening kun je inzien wat precies de "boosdoener:@ " is.
andrinho9

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ook ik heb hier problemen mee. In April ging mijn nieuwe abbo in met 2gb data. Einde van de maand had ik nog paar 100 mb over. Maar tijdens de maand kwam er bijna elke dag geld bij, zogenaamd buiten mijn bundel. Ik heb op de rekening van april en tegoed van mei gekeken en allebei zijn het datakosten. Meestal paar euro per keer. De tijdstippen zijn heel raar, zo zijn er zat kosten die in de nacht gemaakt zijn of op tijdstippen dat ik altijd wifi aan heb staan of onder werktijd.

Maar wat ik helemaal raar vind is dat ik 'maar' €51 heb betaald voor April. Terwijl er dus zogenaamd veel meer kosten buiten mijn bundel zijn gemaakt.

andrinho9

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Jullie zijn wel snel met reageren..

Mijn nieuwe rekening binnen gekregen: €91,- met nog ongeveer 100 MB data over. Niks gedownload, diensten gebeld etc.
Kan ik nog een antwoord verwachten, of word het de 29e zo afgeschreven?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @andrinho9,

Het Forum is bedoeld voor en door klanten. De moderators, zoals de naam al zegt modereren het Forum. Het is uiteraard prima wanneer je je vraag op ons Forum kwijt wil, maar ik verwacht niet dat andere Forumgebruikers je hier bij kunnen helpen. Wanneer je een reactie van Vodafone nodig hebt kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
andrinho9

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hoi@marc,

Bedankt voor je reactie. Ik reageerde mischien iets te kort. Ik had al paar keer gebeld maar duurde telkens minstens 10 minuten.

In ieder geval vandaag je collega Ivo gesproken en die heeft mij prima geholpen. Hij ging het uitzoeken en ik krijg zsm een reactie.

Groet,
Andreas
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Fijn om te horen dat eraan gewerkt wordt. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?
Roosmarijndewit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi @andrinho9

Ik zit nu ook 56 euro over mijn abbo heen, zonder rare diensten gebeld etc.

Ik zou het zelf ook echt niet weten..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
We kunnen je via het forum niet helpen @Roosmarijndewit . Neem even contact op met de klantenservice. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Normaalgesproken staat er op de factuur in My Vodafone heel uitgebreid gespecificeerd waar al je kosten vandaan komen.

Is het geen internetgebruik in het buitenland ofzo? (woon je vlakbij de grens?)

Anders staat er bij verbruik wel hoeveel het totaal is (onder de streep, zowel binnenlands als buitenlands verbruik staat er apart geloof ik). Ook staat er hoe groot je bundel is, dan kun je zelf zien of het klopt. Lijkt me heel raar als dat niet zo is, maar het zou kunnen dat er ergens een fout zit natuurlijk...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic