scarcrime4

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Over de laatste update 4.42 batterij super snel leeg.

Heeft iemand hier ook last van dat gsm super snel leeg is zonder dat je m gebruikt na laatste update grt jeroen
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @scarcrime4 ,

Zou je ons kunnen vermelden om welk toestel het gaat? En ook ongeveer wat je eraan merkt met enige apps bijvoorbeeld.

Thanks!
scarcrime4
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo t gaat om Samsung s4 en hy loopt leeg zonder dat ik m gebruik en wis alles staat verder niks openwifi uit geen bleu tooth aan niks maar na die update van vandeweek is hy helemaal van slag
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @scarcrime4 ,

Oei, heb je al even gekeken naar de batterij of deze niet is opgebold of dat er geen bobbels op de batterij zitten zo nee kun je dit even bekijken en wil je ook het resultaat even vertellen.
Als je toestel op hol slaat na zo en update is het van belang dat je dit niet door laat gaan.
Ik raad je aan om eens en reset te maken dit zou je toestel weer en heel nieuw leven kunnen geven, maar voordat je dit doet download Samsung Kies en maak en back up van je data (gegevens) anders zijn deze verloren (apps worden helaas wel verwijderd maar kun je later gewoon opnieuw downloaden).
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Er zijn wat problemen(bugs) met kitkat waardoor de batterij sneller leegloopt , Google werkt aan een oplossing
scarcrime4
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok thnx voor informatie want dit is niet leuk 5 keer opladen op een dag
scarcrime4
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is niks mis met batterij ziet er uit als nieuw hoop dat t snel verholpen wordt want dit is nu al de 2 update waar het mee mis is opry
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @scarcrime4 ,

Ik zie inderdaad dat er bugs zijn in Android versie 4.4.2 van Google waardoor je batterij erg snel leeg gaat, je batterij is dus gelukkig goed in orde!
Helaas zul je dan echter moeten wachten op en reactie van Samsung hoe zij en nieuwe update zullen uitbrengen.
scarcrime4
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok thnx voor de moeite iniedergeval hoop wel dat het snel wordt verholpen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @scarcrime4 ,

Dat hoop ik dan ook, zelf heb ik mijn Galaxy S4 niet bijgewerkt naar de nieuwste versie ;), maar daar was ik al zeker van.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic