Theo-H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Outlook op PC synchroniseren met Vodafone smart prime 6

eind december 2015 een vodafone smart prime + abonnement aangeschaft in de Vodafone winkel voor mijn echtgenote.
Eerst wilde ik kijken naar een samsung, omdat ik zelf een samsung S6 edge bezit en deze met samsung software synchroniseer met outlook op de PC.
De verkoper overtuigde mij, op basis van prijs / prestatie (en wat wij wilden uitgeven) van de aanschaf van deze VF-985.
Op mijn vraag hoe ik dan aan software kom om met outlook op de PC te synchroniseren werd aangegeven, dat die volop via internet beschikbaar is.
Helaas niets kunnen vinden, dat geschikt leek, een goede review had of waarvoor geen software aan de telefoon- als PC kant behoefde te worden aangeschaft (prijzig).
Heeft iemand hier een adequate oplossing voor gevonden, die op deze telefoon werkt?
Alvast dank
Theo

5 Reacties 5
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Theo-H welkom op het forum! Ik zie dat je nog geen reactie op je vraag hebt gekregen. Heb je inmiddels al iets gevonden dat aan je wensen voldoet of ben je nog steeds op zoek naar geschikte software?
Anonymous
Niet van toepassing
Als het puur voor de agenda en mail is dan zou je deze gewoon kunnen installeren op de telefoon. Outlook heeft hier een eigen app voor. Deze kun je terug vinden in de play store.
Voor foto's, documenten en overige bestanden zou je dropbox, google account of box kunnen gebruiken.
Wat wil je precies allemaal synchroniseren?

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo, Theo-H we hebben helaas niets meer van je vernomen. Is het inmiddels wel gelukt? We horen het graag van je.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic