Hoi
Sannetjee15 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je Ziggo digitale TV en vast internet geactiveerd? En op hetzelfde adres een van de benodigde Vodafone abonnementen aangesloten? Dan zet VodafoneZiggo de gratis extra’s automatisch voor je klaar.
VodafoneZiggo activeren de gratis extra’s voor iedereen die een of meer van de geselecteerde Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen, tot een max. van 10 mobiele abonnementen.
Check je adres in My VodafoneControleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via
My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.
Check je adres in Mijn ZiggoControleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via
Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en controleer de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.
Met andere woorden, je kan dus gerust een abonnement hebben op een andere naam als je adres maar in orde is! Hoop dat ik je hiermee heb kunnen informeren en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Alleen de vragen over Vodafone, wil je iets vragen over Ziggo dan verwijs ik je graag naar een andere
Community, die van Ziggo
🙂