Sannetjee15

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ouders zijn lid van ziggo

Hoi,
Ik wil een "ziggo-voordeel" abonnement bij jullie afsluiten, maar onze Ziggo staat op naam van mijn ouders.
Kan ik het abonnement dan nog wel op mijn naam zetten?
Groetjes


*Moderator: Topic verplaatst naar board Benefits
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Sannetjee15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je Ziggo digitale TV en vast internet geactiveerd? En op hetzelfde adres een van de benodigde Vodafone abonnementen aangesloten? Dan zet VodafoneZiggo de gratis extra’s automatisch voor je klaar.

VodafoneZiggo activeren de gratis extra’s voor iedereen die een of meer van de geselecteerde Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen, tot een max. van 10 mobiele abonnementen.

Check je adres in My Vodafone
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en controleer de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Met andere woorden, je kan dus gerust een abonnement hebben op een andere naam als je adres maar in orde is! Hoop dat ik je hiermee heb kunnen informeren en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Alleen de vragen over Vodafone, wil je iets vragen over Ziggo dan verwijs ik je graag naar een andere Community, die van Ziggo 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Sannetjee15
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je Ziggo digitale TV en vast internet geactiveerd? En op hetzelfde adres een van de benodigde Vodafone abonnementen aangesloten? Dan zet VodafoneZiggo de gratis extra’s automatisch voor je klaar.

VodafoneZiggo activeren de gratis extra’s voor iedereen die een of meer van de geselecteerde Ziggo of Vodafone abonnementen heeft op een adres met de benodigde abonnementen, tot een max. van 10 mobiele abonnementen.

Check je adres in My Vodafone
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via My Vodafone. Dit kan ook in de My Vodafone App. Kies daar achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'.

Check je adres in Mijn Ziggo
Controleer op welk adres je bij Ziggo bekend bent via Mijn Ziggo. Ga naar 'Gegevens' en controleer de adresgegevens onder het kopje 'Leveringsadres'.

Met andere woorden, je kan dus gerust een abonnement hebben op een andere naam als je adres maar in orde is! Hoop dat ik je hiermee heb kunnen informeren en mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Alleen de vragen over Vodafone, wil je iets vragen over Ziggo dan verwijs ik je graag naar een andere Community, die van Ziggo 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Sannetjee15 of heeft Energieboy al je vragen al beantwoord?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic