Liever

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oudere rekeningen opvragen

Ik zou graag de facturen van 2016 hebben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Liever
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op je My Vodafone kan je tot 1 jaar terug en daarna is het niet meer mogelijk om dit zelf te bekijken. Je zou daarvoor de klantenservice van Vodafone moeten raadplegen. Alleen weet ik niet of het ook nog voor 2 jaar terug mogelijk is, dat zal je dan even moeten vragen.

Mocht je de facturen willen opvragen, dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen deze voor je opvragen. Je betaald 3.56 euro per kopie factuur. Zij kunnen deze naar je toe e-mailen of opsturen per post. Overigens, de prijs kan inmiddels zijn aangepast, dat weet ik niet, maar dan heb je wel alvast een indicatie!

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi Liever
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Op je My Vodafone kan je tot 1 jaar terug en daarna is het niet meer mogelijk om dit zelf te bekijken. Je zou daarvoor de klantenservice van Vodafone moeten raadplegen. Alleen weet ik niet of het ook nog voor 2 jaar terug mogelijk is, dat zal je dan even moeten vragen.

Mocht je de facturen willen opvragen, dan kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen deze voor je opvragen. Je betaald 3.56 euro per kopie factuur. Zij kunnen deze naar je toe e-mailen of opsturen per post. Overigens, de prijs kan inmiddels zijn aangepast, dat weet ik niet, maar dan heb je wel alvast een indicatie!

Succes en laat nog even weten of het is gelukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt met het opvragen van de rekeningen @Liever?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic