Pierino piras

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oude toestel weer gevonden, nummer werkt niet

Ik heb mijn oude toestel weer gevonden maar kan niet bellen kan wel op internet hoe kan dat in tussen heb ik een nieuwe telefoon met een ander nummer is het niet mogelijk om 2 toestellen te gebruiken zowel met het nieuwe als oude nummer.
Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Pierino piras

Welkom op de Community.

Ik kan mij voorstellen dat je het oude nummer ook wilt gebruiken. Indien het een prepaid nummer is, dient het nummer de afgelopen 6 maanden gebruikt te zijn met bellen, gebeld worden, smsen of data verbruik. Indien dit niet het geval is, dan is het nummer vervallen.
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml#bellen-smsen

Mijn collega's van de klantenservice kunnen controleren voor je of dit het geval is. Je mag hiervoor een bericht sturen via Facebook, Twitter, via de chat of door te bellen met 1201. Is het nummer vervallen, dan is het niet meer mogelijk om het nummer te gebruiken.

Het kan ook zijn dat het nummer geblokkeerd is, omdat je het kwijt was of omdat er nog facturen open staan. In dit geval raad ik je aan om dit te laten controleren en eventuele openstaande facturen te voldoen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi Pierino piras

Welkom op de Community.

Ik kan mij voorstellen dat je het oude nummer ook wilt gebruiken. Indien het een prepaid nummer is, dient het nummer de afgelopen 6 maanden gebruikt te zijn met bellen, gebeld worden, smsen of data verbruik. Indien dit niet het geval is, dan is het nummer vervallen.
Meer hierover lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/prepaid/tegoed-opwaarderen.shtml#bellen-smsen

Mijn collega's van de klantenservice kunnen controleren voor je of dit het geval is. Je mag hiervoor een bericht sturen via Facebook, Twitter, via de chat of door te bellen met 1201. Is het nummer vervallen, dan is het niet meer mogelijk om het nummer te gebruiken.

Het kan ook zijn dat het nummer geblokkeerd is, omdat je het kwijt was of omdat er nog facturen open staan. In dit geval raad ik je aan om dit te laten controleren en eventuele openstaande facturen te voldoen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels opgelost Pierino piras of heb je nog contact gehad met mijn collega's?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic