Helena7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude simkaart omtuiren

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe mobiel waar mijn oude simkaart niet in past.
Ik probeerde net 0800-0094 te bellen zoals op de site staat maar krijg geen gehoor.

Hoe kan ik de nieuwe simkaart anders aanvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Helena7 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan natuurlijk altijd langs een Vodafone winkel gaan om een nieuwe simkaart op te halen. Neem dan wel je ID mee, anders krijg je geen nieuwe simkaart. Anders toch even bellen met de klantenservice of via deze pagina contact opnemen via de chat.

Anders kan je hier wachten tot een Vodafone medewerker je bericht heeft gelezen en die kan je dan ook verder helpen. Vul dan wel alle gevraagde informatie in bij je profielinstellingen. Hoe en wat, kan je hier lezen!

Het gaat zeker goed komen 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Helena7 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan natuurlijk altijd langs een Vodafone winkel gaan om een nieuwe simkaart op te halen. Neem dan wel je ID mee, anders krijg je geen nieuwe simkaart. Anders toch even bellen met de klantenservice of via deze pagina contact opnemen via de chat.

Anders kan je hier wachten tot een Vodafone medewerker je bericht heeft gelezen en die kan je dan ook verder helpen. Vul dan wel alle gevraagde informatie in bij je profielinstellingen. Hoe en wat, kan je hier lezen!

Het gaat zeker goed komen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

hey @Helena7! Wat gek dat je geen gehoor krijgt op het nummer dat je belde! Heb je inmiddels contact met ons gehad en is de boel geregeld, of kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic