Guusje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude simkaart gebruiken bij nieuw abonnement

Ik wilde even vragen of ik mijn oude Vodafone simkaart kan behouden en gebruiken als ik een abonnement afsluit bij jullie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Guusje,

Ik haak hier nog even op in.
Zoals NetwerkFreak aangeeft kun je het nummer inderdaad gewoon meenemen, maar dan moet het wel een nummer zijn dat nog actief is. Is het nummer nu niet actief, dan kun je ook geen nummerbehoud aanvragen.
Wil je van prepaid naar abonnement? Je kunt via de volgende link precies zien wat je hiervoor moet doen: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Ga je verlengen dan is dat zeker mogelijk Guusje
Ga je een nieuw abonnement afsluiten dan krijg je ook een nieuwe simkaart die je daarbij dient te gebruiken Guusje
Guusje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke
Ik wil voor het eerst een abonnement afsluiten en dacht misschien is het mogelijk om m'n Vodafone simkaart te gebruiken.
Jammer
Bedankt voor je reactie Steven.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Guusje

Je kan het nummer van die oude simkaart uiteraard gewoon wel meenemen. Dit doe je via nummerbehoud.

Dit zorgt er voor dat u alleen een nieuwe simkaart krijgt, waarvan u zelf geen hinder ondervind.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Guusje,

Ik haak hier nog even op in.
Zoals NetwerkFreak aangeeft kun je het nummer inderdaad gewoon meenemen, maar dan moet het wel een nummer zijn dat nog actief is. Is het nummer nu niet actief, dan kun je ook geen nummerbehoud aanvragen.
Wil je van prepaid naar abonnement? Je kunt via de volgende link precies zien wat je hiervoor moet doen: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag.
Guusje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de info
Born4fun

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Behoud ik dan wel mijn oude nr

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Born4fun,

Wanneer jouw nummerbehoudaanvraag goed is gekeurd en je dus nog een actieve simkaart hebt, behoud je gewoon je oude nummer.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic