Ik zoek facturen uit 2017 maar kan die niet terugvinden in het overzicht
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Corinalina
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Facturen van zo lang zijn niet meer zichtbaar in je My Vodafone. Je kan ze echter wel opvragen bij de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Daar zitten wel kosten aan verbonden, dus vraag ook even wat het kost!
Extra info:
Je kunt tot maximaal 13 maanden (12 maanden kan Vodafone garanderen) via je via My Vodafone de gesprekspecificaties inzien of de Specificatie PDF openen en opslaan.
Hoi @Corinalina
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Facturen van zo lang zijn niet meer zichtbaar in je My Vodafone. Je kan ze echter wel opvragen bij de klantenservice van Vodafone (0800-0560). Daar zitten wel kosten aan verbonden, dus vraag ook even wat het kost!
Extra info:
Je kunt tot maximaal 13 maanden (12 maanden kan Vodafone garanderen) via je via My Vodafone de gesprekspecificaties inzien of de Specificatie PDF openen en opslaan.
Hi @Corinalina
Een warm welkom op de Vodafone Community.
De facturen van 2017 kun je helaas niet meer terugvinden in My Vodafone. Dit is namelijk al een behoorlijk poosje geleden. Je kunt de facturen wel opvragen zoals @Energieboy aangeeft. Heb je al toevallig al telefonisch contact gehad met één van mijn collega's? We horen graag van je.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.