xlucindaaaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude Simkaart weggegooid, maar nieuw abonnement gaat nog niet in.

Hallo Vodafone, ik heb mijn abonnement verlengd en gisteravond kreeg ik een smsje dat iets was uitgezet. Ik dacht dat het mijn oude abonnement was en dat mijn nieuwe abonnement inging, maar nu blijkt dus dat mijn nieuwe simkaart pas ingaat op 4 of 5 mei.. Tot die tijd heb ik dus geen service, omdat ik dacht dat mijn oude simkaart vernietigd moest worden doordat mijn nieuwe abonnement inging (wat dus achter niet zo blijkt te zijn) kunnen jullie mij aub helpen?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Een simkaart is ten allerijde te activeren via my Vodafone of de klantenservice. Waarschijnlijk heb je de melding gekregen dat je abonnement dan ingaat.

Mocht je inbellen bij de klantenservice dan zorg ervoor dat je het klantnummer en bankrekening nummer bij de hand hebt samen met het simkaart nummer.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ai ai ,

Ik raad je toch aan om even contact te zoeken met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ om te kijken of in dit geval en tijdelijke simkaart kan worden verstuurd zodat je gebruik kunt maken van het netwerk in de tussentijd.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
xlucindaaaa , heb je inmiddels contact gehad met de klantenservice? Meestal kunnen zij de nieuwe simkaart gewoon al bij je nummer activeren. Je abonnement wordt dan vanzelf omgezet op de ingangsdatum.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
xlucindaaaa , we hebben geen reactie meer ontvangen. Daarom zullen we het topic over 48 uur sluiten.
xlucindaaaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ohh sorry! Ik zie dit nu pas. Maar het is idd opgelost.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
xlucindaaaa , ah super! Nog bedankt voor je terugkoppeling, en dan sluiten we het topic hierbij 🙂 Hopelijk tot ziens op het forum!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic