Hoi,
Ik heb in juni 2012 in een Vodafone winkel een contract afgesloten. Dit contract is per e-mail naar mij gestuurd. Als ik deze pdf wil openen wordt een wachtwoord gevraagd. Is dit nog te achterhalen en/of kan een kopie van het contract gestuurd worden?
Alvast dank.
Dominique
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @dolubbel
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.
Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)
Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten.
Hoi @dolubbel
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.
Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen)
Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten.
Heb je inmiddels het contract opgevraagd via mijn collega's @dolubbel?
Als ik eerste reactie goed begrijp moet ik daarvoor naar de winkel. Dit heb ik nog niet gedaan @Steven Vodafone
Indien het contract via de winkel is afgesloten, dan moet je hiervoor inderdaad langs de winkel @dolubbel
@Steven Vodafone helaas heeft de winkel het contract niet en is de beveiliging op het contract dat ik heb niet op te heffen. Online via chat werd gesteld dat 2012 te lang geleden is en dat contract niet meer in jullie bezit is. Ben bang dat het hiermee ophoudt
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.