Dennis vd Werf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oud Mijn Ziggo account loskoppelen van My Vodafone

Goedemiddag,

Ik ben de afgelopen maand bezig geweest met een verhuizing waar ik internet op beide locaties nodig had.

Hierdoor heb ik 1 maand lang 2 abonnementen tegelijk gehad.

Nu is de verhuizing klaar en heb ik het abonnement op het oude adres niet meer nodig maar mijn Vodafone is daarmee gekoppeld,

zou het mogelijk zijn om die te ontkoppelen zodat ik de Vodafone account aan het nieuwe klantennummer kan koppelen?

Ik heb in de App een nieuwe account aangemaakt met het nieuwe klantennummer van het nieuwe huis, dus daar zou ik dan graag mijn vodafone mee willen samenvoegen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Dennis vd Werf, welkom hier.

Ik help je graag met het ontkoppelen van het oude Mijn Ziggo account. Voor My Vodafone is een account geregistreerd met dennis***********@gmail.com. Hier is een Mijn Ziggo account aan gekoppeld. Dit account heb ik voor je losgekoppeld, zodat de gegevens nu alleen in gebruik zijn voor My Vodafone. 

Voor je nieuwe Mijn Ziggo account heb je al een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres begrijp ik uit je bericht. Je kunt dan nu inloggen op één van beide omgevingen en vanuit daar de accounts samenvoegen 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12277Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Dennis vd Werf, welkom hier.

Ik help je graag met het ontkoppelen van het oude Mijn Ziggo account. Voor My Vodafone is een account geregistreerd met dennis***********@gmail.com. Hier is een Mijn Ziggo account aan gekoppeld. Dit account heb ik voor je losgekoppeld, zodat de gegevens nu alleen in gebruik zijn voor My Vodafone. 

Voor je nieuwe Mijn Ziggo account heb je al een nieuw account aangemaakt met een ander e-mailadres begrijp ik uit je bericht. Je kunt dan nu inloggen op één van beide omgevingen en vanuit daar de accounts samenvoegen 🙂

Dennis vd Werf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag,

Het is allemaal gelukt en alles is nu juist gekoppeld, hartelijk dank 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic