emay

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud Mijn Ziggo account loskoppelen van My Vodafone

Ik heb mijn My Vodafone gekoppeld aan mijn oude Ziggo account en vandaag is mijn nieuwe Ziggo account geactiveerd. Op dit nieuwe account log ik in met dit email adres en deze inlog wil ik behouden. Daar moet dan mijn Vodafone account aan gekoppeld worden. Het lukt mij dus niet om mijn Vodafone account te koppelen aan mijn nieuwe Ziggo account. Wat nu te doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @emay, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je hier graag verder bij! In dit geval is het van belang om je My Vodafone account los te koppelen van je oude Mijn Ziggo account. Vervolgens kun je dan in jouw nieuwe Mijn Ziggo account het account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Wil je in jouw Community profiel jouw gegevens aanvullen en mij een seintje geven? Dan kan ik je hier verder bij helpen 🙂 Op het mobiele nummer wat nu staat vermeld in je profiel kan ik namelijk geen gegevens vinden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @emay, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je hier graag verder bij! In dit geval is het van belang om je My Vodafone account los te koppelen van je oude Mijn Ziggo account. Vervolgens kun je dan in jouw nieuwe Mijn Ziggo account het account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Wil je in jouw Community profiel jouw gegevens aanvullen en mij een seintje geven? Dan kan ik je hier verder bij helpen 🙂 Op het mobiele nummer wat nu staat vermeld in je profiel kan ik namelijk geen gegevens vinden.

mmay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Ik heb het profiel van mmay aangevuld met haar 06 nummer. Hopelijk kun je het zo in orde maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

@mmay Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Ik heb het My Vodafone account losgekoppeld van het oude Mijn Ziggo account. Je kunt nu in je nieuwe Mijn Ziggo account het profiel uitbreiden met de gegevens van Vodafone. Zo wordt een My Vodafone account gegenereerd die gekoppeld is aan het nieuwe Mijn Ziggo account en het gewenste gmail emailadres.

mmay

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Dank je wel. Dit is nu voor elkaar.👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic