Timmerjan

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Otterbox past niet meer.

Ik heb 5 weken geleden in een Vodafone winkel een hoesje gekocht. namelijk de Galaxy S20+ Strada serie-hoes. echter na vijf weken is het hoesje steeds groter geworden, zo groot dat mijn s20 plus 5G er uit valt. wat zou ik kunnen doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Timmerjan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de bon nog hebt dan zou ik terug gaan naar de winkel, waar je deze hebt gekocht, en aan hun vragen om hier naar te kijken. Die kunnen je het best advies geven of misschien wel tegemoet komen met een nieuw hoesje? 

Ik zeg niet dat je een nieuwe krijgt, maar je kan het altijd proberen. Als die nog niet zo oud is dan mag je verwachten dat Vodafone iets voor je doet. Maar dat is dus aan hun om het te bekijken. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Timmerjan 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je de bon nog hebt dan zou ik terug gaan naar de winkel, waar je deze hebt gekocht, en aan hun vragen om hier naar te kijken. Die kunnen je het best advies geven of misschien wel tegemoet komen met een nieuw hoesje? 

Ik zeg niet dat je een nieuwe krijgt, maar je kan het altijd proberen. Als die nog niet zo oud is dan mag je verwachten dat Vodafone iets voor je doet. Maar dat is dus aan hun om het te bekijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic