DB92

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ordernummer

Ik had een vraag betreft de ordernummer.
Als ik wil inloggen met mijn ordernummer, dan is dat een andere ordernummer als ik daarna op de volgende pagina zie staan bij ordernummer.
Is dit normaal? Of verklaard dit nou waarom de klantenservice mijn ordernummer bijvoorbeeld niet weet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
peswyk schreef:
Heb nog steeds geen ordernummer! besteld op 1 oktober! Stevie?
Stevie, dat ben ik 🙂

Hierbij het antwoord wat ik heb m.b.t. ordernummers:


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.

Bekijk in context

4 Reacties 4
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
zal wel verschil zijn in nummers die een koerier gebruikt of die vodafone gebruikt?
Sookie_S

Meedenker
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ja dat denk ik ook! Waarom makkelijk houden als het ook moeilijk kan:p
 
Heb je het toestel inmiddels al ontvangen?
peswyk

Gedreven Meedenker
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb nog steeds geen ordernummer! besteld op 1 oktober! Stevie?
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
peswyk schreef:
Heb nog steeds geen ordernummer! besteld op 1 oktober! Stevie?
Stevie, dat ben ik 🙂

Hierbij het antwoord wat ik heb m.b.t. ordernummers:


  • Vraag 4: Ik heb geen ordernummer ontvangen OF ik heb een ordernummer maar kan mijn status niet tracken?
  • Antwoord 4: Normaal krijg je een ordernummer op basis van jouw individuele persoonlijke bestelling. Momenteel worden er duizenden orders tegelijkertijd door het systeem gehaald waardoor we niet in staat zijn momenteel om gepersonaliseerde ordernummers mee te sturen, dit geldt voor klanten die een verlenging hebben aangevraagd online of telefonisch of telefonische nieuwe aanvragen. Nieuwe aansluitingen die via internet zijn aangevraagd zullen wel een ordernummer ontvangen (I know, raar, maar dat is een anders systeem), deze kunnen via de status ordertool (https://www.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp) opgezocht worden. Ik geef echter eerlijk toe dat deze tool niet altijd adequaat werkt en updates vaak niet tijdig worden verwerkt, waardoor je niet altijd op de hoogte zult worden gehouden van je order zoals gewenst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic