Yura

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Order status

Goedemorgen, ik zou graag de status weten van mijn order met het nummer: ********
Heb tot de dag van vandaag niks ontvangen en zou via Rembours betalen! Heb nog niet ontvangen wanneer mijn telefoon bezorgd zal worden.

Hoop spoedig van u te horen

Groetjes Yura de Sousa

Moderator edit: ordernummer verwijderd 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Yura,

Welkom op de Community van Vodafone.
Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt.

Ik leg je graag meer uit over het bestelproces. 
Je gaat een sms ontvangen met daarin het weeknummer waarin wij het toestel versturen.
Zodra wij het toestel overhandigen aan de koerier, ontvang je een e-mail met een track en trace code. 
Het contract ontvang je via e-mail of bij de bestelling zelf. 

Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling "Status order". Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur via het nummer 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). 
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Yura 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het opvragen van je status kan je zelf doen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml 

Daarop krijg je dan actuele status informatie over je bestelling.

Yura
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Staat alleen het bericht op dat ik ontvangen heb na de aanvraag voor een abonnement,  en niks over de bezorging van de telefoon en contract etc...😕😅

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Yura,

Welkom op de Community van Vodafone.
Leuk om te lezen dat je voor ons gekozen hebt.

Ik leg je graag meer uit over het bestelproces. 
Je gaat een sms ontvangen met daarin het weeknummer waarin wij het toestel versturen.
Zodra wij het toestel overhandigen aan de koerier, ontvang je een e-mail met een track en trace code. 
Het contract ontvang je via e-mail of bij de bestelling zelf. 

Je mag hiervoor contact opnemen met mijn collega's van de afdeling "Status order". Mijn collega's zijn hiervoor aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur via het nummer 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). 
Laat je weten of het gelukt is?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Yura
Hebben zij je meer duidelijkheid kunnen geven over de bezorgdatum?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic