Inmiddels al een mail ontvangen van de afdeling Klachten, zie hieronder.
Korte verhaal, als simpele consument heb je gewoon het nakijken bij deze organisatie en kun je de mond afvegen.
Daarnaast wordt ook nog eens niet ingegaan op het feit dat ik nog steeds mijn geld niet terug heb van de originele bestelling.
Mocht je desondanks als consument in zee gaan met deze organisatie, bescherm je zelf en betaal met een credit card !
Als alles in de 'systemen' correct verloopt zul je hier wellicht een prima dienstverlening ontvangen, maar mocht het mis gaan....
Beste Meneer,
Laatst heb je een poging gedaan om een abonnement te bestellen bij Vodafone met daarbij een Samsung Galaxy S22 en een cashback daarbij. Helaas is dit niet helemaal gelukt.
Daarin gekeken naar de situatie is de gehele order niet doorgelopen, waardoor de bestelling dus niet geplaatst is en er geen bevestiging per e-mail naar je toe is gestuurd. Daarna is alles stil komen te vallen en ben je geen abonnee bij ons geworden.
Voor de actie zelf, kunnen wij als Vodafone niets voor je betekenen en hebben we alleen de huidige acties waar je gebruik van kunt maken die bij ons op de website staan.
Zijn er nog vragen of heb je hulp nodig bij bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice of kom eens langs in de winkel.
Ik ga er vanuit je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Rob
Advisor Customer Communications