Dupje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegtermijn abbonnement

Hoi,
 
Ik heb bij Vodafone een abbonnement met als einddatum 31-07-2013. Nu wil ik graag over naar een andere provider, maar ik ben vergeten het abbonnement op te zeggen. En aangezien de opzegtermijn een maand is wil graag dat mijn oude en nieuwe abbonnement niet overlappen. Kunnen jullie me vertellen wanneer ik mijn nieuwe abbonnement in moet laten gaan om dit te voorkomen?
 
Alvast bedankt voor het antwoord.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Op het moment dat je opzegt gaat die 1 maand in, ga je voor nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider voor je op en gaat je nieuwe abonnement pas in als je nummer over is.
Geen dubbele kosten, alleen krijg je nog wel een eind rekening van Vodafone voor eventuele extra kosten die je hebt gemaakt die niet binnen je abonnement vielen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Op het moment dat je opzegt gaat die 1 maand in, ga je voor nummerbehoud dan zegt de nieuwe provider voor je op en gaat je nieuwe abonnement pas in als je nummer over is.
Geen dubbele kosten, alleen krijg je nog wel een eind rekening van Vodafone voor eventuele extra kosten die je hebt gemaakt die niet binnen je abonnement vielen.
Dupje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het antwoord! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic