weslythuss1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging

Hallo mijn contract loopt op 20-2-2016 af
Ik mag nu verlengen bij Vodafone echter wil
Ik overstappen vanwege dat we alles van kpn hebben

Stel dat ik 20-12-2015 overstap na kpn per direct
Hoe gaat het dan met afkoop van de laatste 2 maanden?

Hoe word dit gedaan door Vodafone en wat moet ik dan doen of door gegeven??
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Het is mij niet duidelijk waarom je per sé op de datum 20 December 2015 weg wilt gaan bij Vodafone.
Is daar een reden voor? Je contract met Vodafone loopt tot 20 Februari 2016. Dat is dus twee maanden later.
Die twee maanden kun je toch wel overleven bij Vodafone. Dat is toch het probleem niet.

Dan kun je vanaf 21 December 2015 bij KPN een volledige aanvraag met nummerbehoud doen. Moet je wel het lange SIM-kaarnummer (van 19 cijfers) van je huidige Vodafone SIM-kaart invullen op het (online) KPN aanvraagformulier. En jouw wensdatum voor nulzes-nummer-overdracht : 20 Februari 2016.

Indien je per sé eerder weg wilt bij Vodafone. Dan adviseer ik je om een brief te schrijven aan Vodafone. Ter attentie van de afdeling Opzeggingen en Annuleringen. Naar het gangbare postbus-adres van Vodafone in Maastricht.
Schrijf dan wel dat je wilt afkopen. En dat je wenst dat Vodafone jouw nul-zes-nummer vrijgeeft voor nummer-overdracht naar een andere telecom-provider. Per concrete datum (direkt) en zonder problemen en zonder restricties.

Dan betaal je in één keer de resterende abonnementskosten op één faktuur.

Succes!


Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien deze informatie ook staat vermeld op https://vodafone.nl/nummerbehoud.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic