Joyce L

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzegging onbeantwoord

Goedenavond,

Op 12 maart heb ik via de website een online opzegging gedaan voor mijn telefoon abonnement. Vervolgens kreeg ik een e-mail terug met dat jullie het zouden verwerken en mij antwoord zouden geven binnen 5 dagen. Het is nu 2 weken later en tot op heden heb ik nog niks van jullie gehoord....

Komt hier nog antwoord op?

Groet,
Joyce
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oh, wat goed dat je inmiddels contact hebt gehad. Maar wat vervelend dat de info op de site dan niet klopt met de werkelijkheid. Neem aan dat Vodafone dit dan nu ook zal gaan aanpassen, of de tekst of dat je toch na 5 dagen een mail krijgt. Dat laatste lijkt me het meest gewenst 🙂

Je weet dus nu dat het is opgezegd, jammer dat je bij Vodafone stopt.
Succes in ieder geval en weet als je je nummer zelf hebt gestopt dat je deze dan niet kan meenemen!! Is nog even een laatste tip, weet niet of dat wel of niet de bedoeling is. 😉

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Joyce L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan het best morgen contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of een chat te starten. Deze kunnen in het systeem kijken en zien wat en waarom je er nog geen antwoord op hebt gehad.

Via de community is dit, vanwege privacy, niet mogelijk om uit te zoeken. Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Joyce L
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je snelle antwoord. Net even gechat en Vodafone is niet helemaal up to date met de standaard emails. Mijn abonnement is inderdaad opgezegd maar hier krijg je pas één week voor de opzeg datum bericht van en dus niet binnen 5 werkdagen na opzegging ?.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oh, wat goed dat je inmiddels contact hebt gehad. Maar wat vervelend dat de info op de site dan niet klopt met de werkelijkheid. Neem aan dat Vodafone dit dan nu ook zal gaan aanpassen, of de tekst of dat je toch na 5 dagen een mail krijgt. Dat laatste lijkt me het meest gewenst 🙂

Je weet dus nu dat het is opgezegd, jammer dat je bij Vodafone stopt.
Succes in ieder geval en weet als je je nummer zelf hebt gestopt dat je deze dan niet kan meenemen!! Is nog even een laatste tip, weet niet of dat wel of niet de bedoeling is. 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic