Hoi
@florian-87 Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent!
Op onze website en in de voorwaarden melden we dat je abonnement automatisch wordt verlengd. Ook kun je dit terugzien via je My Vodafone en de My Vodafone App.
Er zal in dit geval een keuze gemaakt moeten worden tussen het automatisch opzeggen per de einddatum van je contract of het automatisch telkens verlengen met 1 maand. Voor het laatste is gekozen. Omdat je het nummer kwijt kunt raken zodra we je nummer automatisch op zouden zeggen is er voor gekozen dit niet te doen. Daarnaast zou dit ook gevolgen kunnen hebben, denk bijvoorbeeld aan een huisarts met Vodafone abonnement. Deze is dan plotseling niet meer bereikbaar. Dit zou dan weer tot gevaarlijke situaties en klachten leiden, zoals 'waarom hebben jullie mijn nummer zomaar afgesloten?'. Er zijn namelijk ook heel veel gebruikers waarbij het nummer alleen wordt gebruikt voor noodgevallen.
Wil je je nummer of abonnement dus niet meer? Geef dit dan bij ons aan, dan maken we het in orde. Kijk voor informatie hierover op
deze site.