Millowitsch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging abonnement wordt maar niet geëffectueerd.

Eind december ben ik eindelijk overgestapt op een smartphone met een bijbehorend mobiel abonnement. Op dat tijdstip liep er ook een data-abonnement dat ik gebruikte op een MyFi, die ik vanaf dat moment niet meer nodig had. Dat abonnement direct opgezegd. Na een tijdje bleek dat dit abonnement nog steeds actief was. Opnieuw gebeld met een vrouwelijke medewerker van de helpdesk, die mij verzekerde dat zij dit abonnement zou opzeggen. Nu, na drie maanden, controleerde ik de factuur en zag dat al die tijd de abonnementskosten te hoog waren, door het nog steeds actief zijn van dit data-abonnement. Vandaag medewerker gesproken die het wederom zou opzeggen, maar met één maand opzegtermijn!!! Ik ben al jaren een goede klant van Vodafone en door een slecht functionerende klantenservice wens ik niet zo behandeld te worden. Op zijn minst had Vodafone mijn niet gebruikte abonnement met directe ingang kunnen opzeggen. (Nadat ik al 3 maanden betaald had voor een niet gebnruikte dienst). Een starre bureaucratische wijze van opstellen, waarbij het falen van de klantenservice wordt afgwenteld op een klant. Schande!
1 Reactie 1
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Millowitsch , allereerst welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de service als je het abonnement al eerder had opgezegd. Helaas is het forum niet bedoeld voor individuele klachten of klantvragen. Via het forum beantwoorden we dan ook geen vragen waarvoor persoonlijke gegevens nodig zijn. Mocht je nog een bevestiging van de eerste opzegging hebben, dan raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met de klantenservice om te kijken of ze wat voor je kunnen betekenen in de opzegging. Via het forum kunnen we je hier helaas niet verder mee helpen. We zullen dit topic over 48 uur dan ook sluiten, je kunt er dan niet meer op reageren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic