Eind december ben ik eindelijk overgestapt op een smartphone met een bijbehorend mobiel abonnement. Op dat tijdstip liep er ook een data-abonnement dat ik gebruikte op een MyFi, die ik vanaf dat moment niet meer nodig had. Dat abonnement direct opgezegd. Na een tijdje bleek dat dit abonnement nog steeds actief was. Opnieuw gebeld met een vrouwelijke medewerker van de helpdesk, die mij verzekerde dat zij dit abonnement zou opzeggen. Nu, na drie maanden, controleerde ik de factuur en zag dat al die tijd de abonnementskosten te hoog waren, door het nog steeds actief zijn van dit data-abonnement. Vandaag medewerker gesproken die het wederom zou opzeggen, maar met één maand opzegtermijn!!! Ik ben al jaren een goede klant van Vodafone en door een slecht functionerende klantenservice wens ik niet zo behandeld te worden. Op zijn minst had Vodafone mijn niet gebruikte abonnement met directe ingang kunnen opzeggen. (Nadat ik al 3 maanden betaald had voor een niet gebnruikte dienst). Een starre bureaucratische wijze van opstellen, waarbij het falen van de klantenservice wordt afgwenteld op een klant. Schande!